dinsdag 4 april 2017

Challenge bij Doobadoo


Hallo allemaal,

Er is weer een leuke sketch challenge van start bij 
Dutch Doobadoo.
Deze keer is het onderstaande mal die je voor de challenge moet gebruiken.


Natuurlijk hebben we er allemaal weer een voorbeeld mee gemaakt en dit is de mijne.


Ik ben weer heerlijk met het maritieme thema aan de slag gegaan.
Zo heb ik alle delen met een designpapier beplakt met een blauwe tint erin.
In het midden een mooie mal van Noor!Design met daarop een heerlijk plaatje van de zee.
Het hekje en de hangende borden zijn ook van Noor!Design en die heb ik uit kraft gestanst.
De dieren heb ik uit grijsblauw cardstock gestanst en beinkt met wat grijs.
Bovenlangs nog de vlinder rand stans die ik in delen heb geknipt zodat
de kaart ook dubbel gevouwen kan worden.

Doen jullie weer gezellig mee met deze sketch?? 
Je kan er een leuke prijs mee winnen.

Alle info kan je lezen op onze fb pagina

https://www.facebook.com/groups/dutchdoobadoochallenge/


Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Rosina zei

Heel mooi deze maritieme kaart Janet...heel gaaf modelletje en prachtige stansjes en accentjes erop...

groetjes Rosina