maandag 20 maart 2017

Nieuwe Challenge bij HobbyVision

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe challenge van start op het blog van Hobbyvision.
Dit keer is het een sketch. Aan de hand van deze sketch mag je een kaart maken
waarmee je mee kunt doen voor een leuk prijs.


Dit is mijn kaart die ik als voorbeeld heb gemaakt
Het designpapier komt van het stansblok - La Vie Est Belle _ cool dudes.
Dit blok is van Noor!Design en zit vol designpapier en voorgestanste delen.
Ook zitten er diverse passende plaatjes in. 
Deze plaatjes had ik al op dus heb ik een plaatje gebruikt van Sieta 

Verder heb ik er de zeewier stansjes van Noor!Design op verwerkt
en wat schelpjes die ik in de zomer verzameld heb op het strand van Scheveningen.


Dit is de sketch die wij graag terug willen zien op je kaart.
Doe je ook mee?
Kijk hier voor alle informatie : http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/
En natuurlijk kun je daar ook de kaarten zien van de andere dt leden !

SUCCES !

Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Renate zei

Prachtige kaart, Janet. Vind dit papiertje zo mooi! Ga m'n best doen om meet te doen.
Groetjes Renate

Rosina zei

Prachtig is dit kaartje weer Janet...zo een schitterende details er allemaal op
en wat een gave sketch hebben jullie voor deze challenge
En heel leuk voor mij....
Ik zag dat ik 1e in de top3 geworden ben met de vorige challenge...
daat ben ik weer heel erg blij mee

groetjes Rosina