donderdag 2 maart 2017

Just because I care

Hallo allemaal,

Vandaag maar eens een kleurige kaart.
Het blijft toch leuk om met de masks te spelen.
Zo heb ik bij deze kaart ook diverse masks en distress inkt gebruikt


Ik ben bij deze kaart begonnen om versamark inkt door de vlindertjes maks te doen en hierover een witte embossingpoeder te strooien. Door dit te verhitten word dit een soort plastic laagje en is het resist tegen inkt op waterbasis. Daarna ben ik met een blendertool diverse kleuren distress inkt gaan aanbrengen. Dit even laten drogen.




Vervolgens met door diverse masks de zelfde kleurtjes inkt aangebracht. Daarna heb ik een afbeelding ingekleurd, uitgeknipt en opgeplakt.
Met een kleine tekst erbij en wat "mat" laagjes cardstock heb ik er weer een kaartje bij.





Image and video hosting by TinyPic

470.715.001 Mask Art A5 Chicken Wire 470.741.003 Dutch Doobadoo Mask Art Butterfly470.715.603 Mask Art Alfabet
      470.715.001            470.741.003             470.715.603

2 opmerkingen:

Ink before you think 😀 zei

Ziet er ook weer heel mooi uit Janet
Superkaart
Groetjes Lilian

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beauty Janet en zo duidelijk uitgelegd. Mooie kleuren heb je gekozen om mee te "spelen" ;p
Lieve groetjes Miranda