woensdag 28 december 2016

Nieuwe Shape Art Doobadoo

Hallo allemaal,

Sinds een tijdje mag ik deel uit maken van het leuke DT team van Dutch Doobadoo.
Ik was al een tijdje voor ze bezig achter de schermen met het maken van filmpjes over hoe je de producten kan gebruiken. Dit is alleen in beeld met een muziekje omdat het ook in andere landen bekeken wordt. Mocht het toch niet duidelijk voor je zijn, dan mag je me altijd mailen met je vraag.

Deze maand kwamen er ook weer hele leuke spullen van Doobadoo in de hobbywinkels waaronder deze shape art - label. Je kan hem vinden onder artikel nummer 470.713.141

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label

Ik ben er mee aan de slag gegaan en heb er deze kaart mee gemaakt.


De basis, de shape art, is van kraft. Daarop heb ik een oudere lijn van Maja designpapier geplakt.
Tussen de diverse laagjes designpapier, wat verschillende afmetingen heeft, heb ik
aan de linkerkant de boom van Noor!Design geplakt.
Ook de slee en de wanten zijn van Noor!Design. Deze heb ik eveneens uit kraft papier gestanst.


En zie je de mooie ijspegel rand?  Die is ook van Noor!Design.
Hier heb ik hem uit champagne kleurig glitterpapier gestanst.
De boom en de slee heb ik nog voorzien van wat sneeuw wat ik gemaakt heb met
de liquid aplique. Nog steeds een van mijn favoriete sneeuw producten.
Het zit vloeibaar in een tube-tje en als je het na het opbrengen verhit met een heattool word het
een soort bont/sneeuw.


De afbeelding is een digi van Sylvia Zett.
Een digitale print die ik met de Winsor & Newton heb ingekleurd.
Dit zijn aqua markers die in januari verkrijgbaar zullen zijn in de betere hobbywinkels.
Ik ben er in elk geval een groot fan van. Ze kleuren heerlijk.

De sneeuw onder de voetjes van de afbeelding heb ik uit een bakje van CraftEmotions.
Dit is een foam balletjes klei dat je meteen op je kaart kan verwerken.
Er zit al een soort lijm in zodat het meteen bruikbaar is.

Willen jullie ook de filmpjes van Doobadoo bekijken dan kan je hier
het YouTube kanaal vinden:




Zo, nu heb ik jullie al weer van alles verteld.
Ik wens je nog een fijne dag verder en graag tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Rosina zei

Heeeeeel mooi dit winters kaartje janet en ook een prachtige vorm met die shapemal ...en het plaatje met die ook alle accentjes passen weer zooooo mooi bij elkaar...

een hele fijne jaarwisseling
en een heel creatief 2017 toegewenst
groetjes
Rosina