maandag 24 oktober 2016

Carpe Diem

Hallo allemaal,

Wat zijn er toch weer leuke mallen uitgekomen.
Je hebt er vast al wat gezien tijdens de bloghop waarbij wij, als Noor!meiden, allemaal een mooie creatie hebben gemaakt met de nieuwe spullen.

Ik ben er ook weer mee aan de slag geweest en heb er deze creatie mee gemaakt.
Ik vind vlindertjes altijd leuk om ergens op te verwerken, dus deze mal vond ik
prachtig !! Verder heb ik de kaart eigenlijk vrij rustig gehouden omdat ik vond
dat de mal zijn werk wel deed,


De basis is een Shape Art van Doobadoo.
Het Designpapier is van Joy!Crafts - Soft Winter.
De mal heb ik na het stansen op bruin designpapier geplakt en
wat groter uitgeknipt.
De Vintage Flourishes vlindertjes passen precies bij de mal en hebben dus
ook een plaatsje gekregen.
Met een tekst banner en wat bloemen vond ik het vol genoeg.

Ik wens je een fijne dag verder en graag tot gauw,

Image and video hosting by TinyPic

3 opmerkingen:

Joke zei

Super wat heb je dit mooi gedaan. Hij is prachtig geworden en hier hoeft ook echt niets meer bij.
Groetjes Joke

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje janet...schitterend zijn die nieuwe stansjes en weer zooooo een kleuke details erbij gemaakt....

groetjes Rosina

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart Janet !
Groetjes Doris