zondag 9 oktober 2016

1001 mogelijkheden met PanPastel !!

Hallo allemaal,

Graag wil ik jullie nog even herinneren dat er 28 oktober
weer een hele gezellige en leerzame dag is bij Noor en Zo in Waspik.

Vrijdag 28 Oktober 2016 - 1.001 mogelijkheden met PanPastel

Dit keer zijn er echt prachtige projecten die jullie kunnen maken en wij hopen dat jullie nog meer plezier krijgen in het werken met PanPastel,

Dit keer ga ik jullie de workshop geven met "gekke" stempel materialen.
Wat dat precies inhoud ga ik jullie op de workshopdag allemaal uitleggen, maar leuk is en word het zeker. De kaart die ik hier laat zien is het voorbeeld van mijn workshop.




Lijkt het je ook leuk om er die dag bij te zijn, dan kun je je nog snel opgeven want het
is bijna vol !!
Ik zeg, heb je PanPastel en doe je er niks of bijna niks mee, dan mag je deze dag zeker niet missen !!

HIER kan je je opgeven en wie weet zie ik je dan !!

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: