maandag 20 juni 2016

Nieuwe Challenge bij Hobbyvision

Hallo allemaal,


Ook bij Hobbyvision doen we nog elke maand een leuke challenge.
Dit keer is het met de opdracht 

VLINDERS

Daar heb ik nou helemaal geen probleem mee hihi
Ik vind het leuk om vlinders op mijn kaarten te gebruiken.


De basis heb ik gemaakt van Kraftpapier en een shape art van Doobadoo.
Dit vind ik echt een superleuke vorm.
Daarop heb ik groen cardstock en designpapier van Maja verwerkt.
Bijna alle vlinders van Noor!Design zitten wel op de kaart.
Het hekje is ook van Noor!Design en die heb ik voordat ik hem uit de mal haalde
eerst voorzien van bruine distress inkt.

De afbeelding is van "Wee" en ik heb haar ingekleurd met Zig markers.
Dit zijn 1 van de vele nieuwe kleurmiddelen die uitgekomen zijn.
Deze zijn op waterbasis en ik ben er een groot fan van geworden!

Vind je nu vlinders ook zo leuk,
doe dan mee met de challenge op het blog van


en we zien jullie creaties graag tegemoet !!!



Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve, mooie kaart Janet. Het meisje is zo mooi ingekleurd, het lijkt haast een prentje. Er valt veel moois te bewonderen...helemaal top.
Lieve groetjes Miranda