maandag 1 februari 2016

Challenge Noor!Design - 10 Jaar Joy!Crafts

Hallo allemaal,


We gaan weer een challenge doen bij Noor!Design.
Dit keer hebben we dat gekoppeld aan het 10 Jarige jubileum van 

JOY!CRAFTS.  

Dit is de groothandel van o.a. ons Noor!Design product.
Nu hebben ze naar aanleiding van hun 10 jarige bestaan een leuke
set uitgebracht. En nu leek het ons leuk om daar de challenge mee te gaan doen.

Hier is alvast een voorbeeld van de set die ik voor jullie gemaakt heb 
ter inspiratie. En ik hoop dat jullie het net zo leuk vinden om te maken als ik ;)



En om iedereen gelijke kansen te geven gaan we een winnaar kiezen met
de random. Dus iedereen heeft gelijke kansen om iets te winnen !! 

Hoe je mee kan doen kun je allemaal lezen op het blog van Noor!Design.

Die kun je HIER vinden.

Dus ik zeg, doe allemaal gezellig mee en maak kan op een leuke prijs !!

Fijne dag verder,

Liefs,

Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Rosina zei

Een prachtig tafereeltje janet....er is zoveel moois op te zien....
Ik ga zeker eens een kijkje nemen om misschien ook mee te doen...

groetjes Rosina

roelie zei

wat een mooi tafereeltje jeanet

gr roelie