zaterdag 29 augustus 2015

Voorbeeldkaartjes en Beurs in den Bosch.

Hallo allemaal,

Zo, mijn benen zijn weer een beetje bijgetankt vandaag hihi..
Donderdag en vrijdag heb ik namelijk op de beurs gestaan in den Bosch
bij de KGK dagen ( knotsgekke kaartendagen ). Wat is dit toch altijd leuk om te doen.
Velen van jullie gezien en ook nog met diverse hobbydames een praatje gemaakt.
Ik heb deze dagen Jenine geholpen in de stand  Hobbyvision waar als achterburen
Corina stond met haar stand Every "lill Thing. Dit is natuurlijk reuze gezellig allemaal ;)

( de stand van Hobbyvision) 

De crew Hobbyvision - Every "Lill Thing  ;)

Ook had ik nog wat voorbeeldkaartjes gemaakt en die zal ik hier ook nog even laten zien.
Ik heb ze gemaakt met PanPastel en de Noor!Design grasses clearstamps.


Zoals je ziet kan je deze "grasjes" zowel voor condoleance kaarten gebruiken als voor een vrolijke kaart. Hier heb ik een cirkel op de kaart gemaakt met Versamark inkt en heb deze voorzien van PanPastel en even gefixeerd. Daar ben ik weer met zwarte inkt de grasjes overheen gaan stempelen.
 Langs de randjes nog met een fineliner een randje getekend
en als laatste de tekst er nog op.


En dit is dan de kleurige versie.
Op dezelfde manier gemaakt met Panpastel en daar de grasses overheen gestempeld.
Vervolgens nog met een roze fineliner een randje gedoodled en een tekstje erop.

Erg simpel maar ook dat kan heel mooi zijn.
Ik vond het leuk dat je weer een kijkje kwam nemen en op 1 september komt er weer een 
leuke nieuwe bloghop, dus wie weet tot dan,

Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen: