donderdag 23 juli 2015

Pocket Letter

Hallo allemaal,

Tja, ook bij mij is het "pocket letter" virus ontkiemd.
Een tijdje terug had ik er 1 gemaakt van sea life en, na een tijdje helemaal niks te hebben gemaakt
door de drukte hier met verhuizing van onze dochter, kreeg ik toch weer zin om
een pocket letter te maken. 


En hoe kan het ook anders, deze heb ik gemaakt met mijn favoriete  kleurtjes.
Blauw - roze en Kraft, ik ben er gek op ;) 



Eerst heb ik 9 kaartjes gesneden van 9.8 x 6,4 cm. 
Dit is dezelfde maat als de atc kaartjes,
Al deze kaartjes heb ik voorzien van blauw designpapier.
Ze hebben allemaal een ruwe distress rand en wat vintage foto distress inkt er langs.
Het kaartje hierboven heb ik voorzien van een stukje kant en wat
Doobadoo cardboard hartjes. Van 1 hartje heb ik het witte bovenste laagje afgetrokken.



De vieuwmaster heb ik verwerkt in stukjes.
Hier heb ik hem samen met wat bloemen en takjes op een kaartje verwerkt.
De takjes heb ik gestanst met de Vintage Flourishes.
Ook heb ik met blauwe stempelinkt de grunge stempel erop verwerkt.


Dit kaartje heb ik eerst voorzien van design papier en vervolgens heb ik er
een cirkel uitgestanst. Tussen de twee lagen heb ik een stukje mica geplakt met
daarop een stempel "with Love" gemaakt met de clearstamp "sending love"en witte inkt.
Ter decoratie nog een zilveren parel randje en een stukje van de filmstrip.


En voor de liefhebbers, dit is een magnolia stempel die ik heb ingekleurd met
De L`aquarelle van Sennelier. 


En ja,  als jullie me kennen MOETEN er natuurlijk bloemen op.
Deze heb ik er op de buitenkant van de pockethoes opgeplakt.
Samen met de bladeren die ik na het stansen uit wit papier groen heb gemaakt
met de airbrush. Zo heb ik ze een beetje een verloop van de kleur groen gegeven.


De tekst heb ik gestempeld met de clearstamp set "Friendschip"
Prachtige teksten die over vriendschap gaan.
En bij de tekst heb ik nog wat vlindertjes geplakt.



De vlaggenlijnen met de tekst stikkertjes "with love" zitten eveneens
op de buitenkant van de pockethoes.
Deze heb ik er met een paar stukjes foamtape opgeplakt.
Op het kaartje eronder heb ik nog een tweetal puzzelstukjes van softboard verwerkt.

Zo, dat was een heel verhaal, maar zo is dus mijn tweede pocketletter ontstaan.
Ik hoop dat je er een idee aan over houd.

Dan wens ik je nog een fijne dag verder, 





Geen opmerkingen: