woensdag 1 juli 2015

In de spotlight met bloghop

Hallootjes,


Het is al weer zover, wat gaat het toch snel hè
de tijd vliegt voorbij. En zo is er dus ook alweer een nieuwe spotlight
met de daarbij behorende bloghop.


We hebben met het team weer ons best gedaan om met de
"just marries" lijn leuke voorbeelden te maken.
Als je meedoet met de bloghop dan krijg je ze allemaal te zien en kun je 
aan het eind van de hopdagen ook nog een leuke prijs winnen...

Dit is mijn hop creatie met de "just married" lijn;


En vrij eenvoudige kaart met een extraatje.
Eerst heb ik de basis gemaakt van een witte kaart van 15 x 15 cm.
Daar heb ik een witte hartjes rand langs gemaakt met de sending love hartjes rand stans.
Vervolgens heb ik er een roze kaart, een witte en weer een roze kaart opgeplakt die telkens een 
halve cm kleiner zijn. Op de laatste roze kaart heb ik een witte doily geplakt die 
ik met de blauwe ronde stans heb gemaakt.


En dit is dan het extraatje ;)
Ik heb een strook mica gesneden die ongeveer 11 cm breed is en ongeveer 20 cm lang.
Aan de boven en onderkant heb ik een vouw gemaakt van ongeveer 2 cm.
Deze vouw heb ik tussen twee lagen cardstock vast gemaakt.
Doordat dit mica groter is gebleven gaat het dus bol staan.



Hier even een foto van de zijkant. 


En op het bol staande mica heb ik de duifjes geplakt.
Deze heb ik een kleurtje gegeven na het embossen en voordat ik ze uit 
de stansmal heb gehaald. De rest heb ik met wat markers een kleurtje gegeven zoals de bloemetjes en
de takjes. Natuurlijk heb ik er nog weer wat bloemen bij geplakt 
en een veertje.

zo, dat was mijn spotlight kaart.
En als je aan het "hoppen" bent dan mag je nu de creatie van


gaan bekijken. Ook zij heeft een mooie "just married" creatie gemaakt !

VEEL HOPPLEZIER


Image and video hosting by TinyPic

18 opmerkingen:

emsiescreaties zei

Wat een leuk effect dor het gebruik van mica. Mooie kaart.

Anoniem zei

Superlief met die 2 tortelduifjes!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Chantal zei

Wat een super leuk idee met die mica, dit ga ik zeker ook een keer proberen, geeft de kaart net dat beetje meer. De bloemen zijn top. Mooie kaart zo met de hartjes rand.
Groetjes, Chantal S

vintagebyina zei

Wat een leuk idee om mica op je kaart te verwerken.
Heel mooi is je kaart geworden!
Groetjes Ina

José zei

Wat een mooie kaart Janet en heel apart door het Mica

Cards en Box bij Lady M zei

wat een leuk idee heb je gemaakt met het mica het is zo een schiterende kaart zo leuk ook met de duiven erop groetjes maartje

Unknown zei

Wat leuk zoals die duifjes verwerkt zijn op de bloementoef
Prachtig

Groetjes
Elly

Rikie Lansink zei

Een prachtige kaart met die 2 duifjes.

Groeten Rikie

Rosina zei

Heel mooi je en zeker romantisch is je trouwkaartje Janet....zo mooi met dat mica...en zeker samen met die roze kleurtjes en leuke duifjes eeen schitterend geheel...

groetjes Rosina

Angelique zei

Ik vind het 3d effect op deze kaart wel erg mooi.
en het veertje een leuke detail.

Huggsss, Angelique

marleen zei

heel mooi kaartje en wat leuk een wat ouder mal gebruikt vind ik super
groetjes Marleen

Caroline Cards zei

Superrrrr! Mooi die duifjes en de bloemen op het mica.
groetjes, Caroline

Marja zei

wat een lief kaartje
groetjes marja

Corry Dank zei

wow wat een leuk idee met die mica en een heel chique kaartje is het geworden.

Aartje zei

Wat een heerlijke zoete kaart met een prachtig effect door de mica. Super!
Groeten, Aartje

Jolanda hilderink zei

Ach wat een liefde straalt er van je kaart. Geweldig
Groetjes Jolanda

paperpapier zei

such a sweet card, the hearts border is awesome!

facepainting zei

Wat een leuk idee met dat mica. en die duiven stans is ook erg mooi.