maandag 20 juli 2015

Challenge Hobbyvision

Hallo allemaal,

Aan de kalender te zien is het zomer, al is het soms buiten nog
elke keer weer de vraag of we nog een "echte" zomer krijgen.
Maar, we kunnen er niks aan doen dus moeten we het er maar mee doen.
En ik ben eerlijk gezegd niet echt iemand die van die hitte houd hihihihi

Nu is het vandaag de 20ste van de maand en dat betekend dat er weer een challenge is bij


Dit keer is het thema, hoe kan het ook anders

ZOMER.

We hebben met deel 1 van het team weer leuke voorbeelden gemaakt met dit onderwerp.
Al moet ik eerlijk bekennen dat het uit mn tenen kwam hahaha..
De laatste tijd zijn we hier zo druk geweest met van alles en nog wat dat het freubelen
even op een heel laag pitje heeft gestaan, en ik merk dat ik er weer een beetje
in moet zien te komen. Maar we gaan er weer voor.
Dit is dan mijn voorbeeld wat ik gemaakt heb voor het thema ZOMER


 De basis , de label, heb ik gemaakt met een stans van Crealies.
Daar heb ik design papier op geplakt.


De afbeelding vond ik wel zomers, een digi van Tildy Ink, die ik met
Sennelier heb ingekleurd. Daarna heb ik de afbeelding in een ovaal uitgestanst.


Het paaltje van Dutch Doobadoo vond ik er ook nog wel bijpassen.
Hier heb ik met plakletters het woordje "beach" op geplakt.
En een pijl erop getekend met een stift. Zo kan ze de weg vinden naar het strand ;)


Ter decoratie heb ik weer de bloemen erbij geplakt met daar tussen
wat klimop takjes, wat Dutch Doobadoo blaadjes en een barcode stempel
van Noor!Design.

Nou, ik zeg, ga maar eens snel kijken wat de andere teamleden hebben gemaakt want
dat zijn echt schitterende creaties geworden !!!

Ook hebben we weer een leuke prijs te beschikking dus doe lekker
mee met de challenge met als thema ZOMER.

EN OMDAT HET VAKANTIETIJD IS DUURT DEZE CHALLENGE 2 MAANDEN !!

Je kan HIER je creatie plaatsen. SUCCES !!!
Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Anoniem zei

Zomers...:-)!!!
Creatieve groetjes, Gaby