zaterdag 9 mei 2015

Happy Mothers Day

Hallo allemaal,

Zondag 10 mei is het al weer Moederdag.
Ik heb voor deze gelegenheid een kaart gemaakt die ik samen met een lekker
ruikertje aan mijn moeder ga geven ;) 



Het plaatje komt van een "Paper and Pictures" blokje van Noor!Design.
Het Designpapier heb ik van de "Afternoon Tea" serie gebruikt.
Ook de randstans met de kopjes en de potjes is van die serie.
Ik vond dat wel leuk bij de taartjes op het plaatje passen ;)
Ik heb deze kopjes en potjes na het stansen en embossen nog in de mal laten
zitten en ben er met een sponsje en versamark inkt overheen gegaan. Daarna
heb ik de stans eruit gehaald en heb er wat zilveren embossingpoeder
overheen gestrooid. Nog even met een heattool verhitten en het heeft leuke zilveren sterretjes
gekregen op de plaatsen waar de Versamark inkt zit.

Langs de randen heb ik een randstans gebruikt.
Deze zijn ook net als de taart van Noor!Design.
En mij kennende moeten er natuurlijk ook nog bloemen op en die 
zitten rechts boven in de hoek met wat bladeren en pareltakjes.

Dat was mijn kaart. Nu ga ik nog snel even een taartje maken
voor morgen want wij hebben niet alleen moederdag maar ook een verjaardag.
Mijn mannetje was vrijdag jarig en dat vieren we zondag..dus dubbelop ;)

Ik wens jullie een fijne dag verder en ik zal nog even de producten die ik gebruikt heb
hieronder zetten. Mocht je dan belangstelling hebben voor een bepaald product dan kun je op de foto
ervan klikken en je komt bij het desbetreffende product in de webwinkel van Hobbyvision.


Image and video hosting by TinyPic

Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Afternoon Tea - Rand met kopjes/the    Noor! Design - Cutting & Embossingmal - Let`s Party - Taart  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Leaves blad 2  Noor! Design - Paper Bloc 15 x 15cm - Afternoon Tea  Noor! Design - Paper bloc - Paper & Pictures - Afternoon Tea Joy! Crafts - Add-ies - KoekjesRayher - Parelspray - 72 delig Clayre & Eef - Kant op kaart - LI074L - 105cm  Noor! Design - Cutting & Embossing stencil - Vintage Borders - Rand 2

1 opmerking:

Rosina zei

Een schitterend moederdagkaartje Janet...hele leuke stansjes gebruikt...

groetjes Rosina