woensdag 11 februari 2015

ATC boekje - challenge

 Halloootjes daar ben ik weer,

Phoe..ik was de laatste tijd even onder de zogenoemde "pannen" oftewel
ook hier was het griepvirus binnen gekomen. En ik niet alleen maar gezellig samen met manlief ziek zijn..hihi..eerlijk alles delen he whahaha

Maar we zijn weer "boven Jan" zoals ze dan wel eens zeggen en dus weer een blogpost van mij waarin ik het voorbeeld kom laten zien wat ik voor
de challenge van Tiets heb gemaakt. Zij heeft voor het Noor blog dit prachtige
model van een boekje gemaakt waar zelf 4 ATC kaartjes in kunnen.


Ik ben nog steeds verzot op het winter papier van Noor!Design dus dat heb ik maar weer gebruikt en dit keer gecombineerd met Kraft en roze.
Op de voorkant heb ik nog een strook bruin eroverheen geplakt waar ik weer
een mooie rand op heb verwerkt. Achter die strook heb ik nog de vlinderrand laten uitsteken en een losse vlinder er in het roze overheen geplakt.
Een bingo kaartje gestempeld met bruine inkt en een lijstje gemaakt
van lichtgewicht klei samen met nog wat bloemen maakten de voorkant compleet.


En de binnenkant heeft ook het prachtige winter papier.
Leuk bedacht toch, al die pockets. Ik heb er vier ATC kaartjes
ingemaakt waarbij ik de bingo stempels heb gebruikt.
Aan de linkerkant van het boekje heb ik nog de harten stans geplakt.

Door middel van een strik kan het boekje gesloten worden.

Nu vraag je je misschien af ATC?? wat is dat??
Wel...ATC staat voor Artist Trading Cards oftewel
een artiest maakt een kaartje die je kan ruilen. Meestal een setje van meerdere.
Ze hoeven niet allemaal precies hetzelfde te zijn maar wel een beetje in 
dezelfde stijl of met hetzelfde thema.
Kijk maar eens in de ATC facebook groep. Daar kun je ideeen opdoen
of je kaartjes met iemand ruilen.

En wil je meedoen met de challenge?? Dat kan nog.
Kijk voor het patroon en meer info  HIER

Ik wens je een fijne dag verder en graag weer tot gauw,
Image and video hosting by TinyPic


1 opmerking:

Rosina zei

Een geweldig leuk mapje om je ATC kaartjes in te bewaren Astrid....KNAP gedaan!
groetjes Rosina