maandag 12 januari 2015

Daverende Doobadoodag en Wth Love

Hallo allemaal,

Wat hebben we afgelopen vrijdag een leuke dag gehad !!
Dit was de eerste, en zeker niet de laatste, Daverende Dutch Doobadoodag !!

60 dames hebben deze dag vier workshops en een paar make and take`s gemaakt !
Ze konden een hobbelpaard maken, een schilderspallet versieren, een easelkaart
maken en bij mij konden ze een leuk tasje maken.
Tussen de middag kon iedereen een lekker broodje nemen tijdens de 
kleine ingelaste pauze. Dit was wel nodig want het was hard werken voor
de dames om alle creaties af te krijgen ;)
Hier nog even een fotootje,

Dan heb ik nog een kaart die ik jullie nog wil laten zien.
Deze heb ik gemaakt met de Shape Art van Dutch Doobadoo.


De basis heb ik gemaakt van licht Kraft papier.
Hierop heb ik een maatje kleiner blauw design papier geplakt.
Daarop nog twee kleinere maatjes rood en weer blauw.


Schuin heb ik er de hartenmal op verwerkt die ik uit gestreept papier had gestanst.


Achter de de afbeelding die ik als schudgedeelte had gemaakt, heb ik
twee labeltjes gestoken. Deze heb ik met de label stansjes van Noor!Design gemaakt.
Aan 1 labeltje heb ik een rode strik geknoopt.


Het schudgedeelte heb ik van Licht Kraft gemaakt.
Net als de ovalen mal waar ik hem op heb geplakt.
Het schudmateriaal bestaat uit een soort glasdeeltjes.
De magnolia heb ik ingekleurd met Sennelier - L`aquarelle.


Op het schudgedeelte heb ik nog een houten banner geplakt met een paar
stikkerlettertjes "LOVE"
Ook een klein Doobadoo Paper Art vlindertje kon er nog wel bij ;)


Deze kaart vond ik wel leuk om niet als staande te maken maar als hanger.
Hiervoor heb ik een hoekstanst van Noor!Design gebruikt.


En met een kleine ronde tekste en een bloemetje vond ik hem wel oke.

Ik heb er weer met plezier aan gewerkt en wie weet heb ik je
weer een ideetje gegeven.
Hoe je een schudkaart maakt kun je vinden bovenaan mijn blog.
Onder heb kopje "tutorials"

Een fijne dag verder en graag tot gauw,


Image and video hosting by TinyPic
En als je op de plaatjes klikt kom je in de webwinkel op het desbetreffende product:


3 opmerkingen:

roelie zei

prachtig harte kaartje janet met de nieuwe magnolia er bij en de details heel mooi

gr roeloie

Sharon zei

This is fabulous Janet. I love the heart shape base and the image and embellishments are stunning.
Have a lovely week.
Hugs Sharon. x

Rosina zei

Hoi Janet,
Aan de foto's te zien hebben jullie een geweldige leuke dag gehad....en wat een supr leuk hart heb je gemaakt ...schitterende deails erop ook...

p.s. heb je het mailtje gekregen van me? i.v.m. de candy die ik bij je gewonnen heb...

groetjes Rosina