dinsdag 20 januari 2015

Challenge Hobbyvision.

Halloootjes,

Het is weer de 20ste van de maand en dat betekend een nieuwe challenge bij

HOBBYVISION

Dit keer hebben we het leuke thema

"ALLES BEHALVE EEN KAART"

Dit keer mocht ik ook weer een voorbeeld maken en heb er
een heel klein cadeautje van gemaakt.
Ik heb een patroon van een doosje getekend waar 1 waxine lichtje in past.
Dit doosje heb ik weer verpakt in een strook gevouwen Kraft papier.


De maar van de voor en achterkant is 9.5 x 7.5cm dus dat is klein ;)
Ik heb het beplakt met 1 van de prachtige papierlijnen van Maja design.
Ik heb het doosje gesloten door er twee geponste cirkels aan te plakken.
Ik heb dus een cirkel geponst en daar weer een kleinere cirkel uit.
Zo krijg je een soort tasjes idee.
Met een grote blauw organza strik door deze cirkels heb ik het gesloten.
Natuurlijk mogen de bloemen niet ontbreken en ik heb er dit keer de klimop
tussen gedaan. Helaas is deze stans uitverkocht en is het nog steeds wachten op nieuwe.


De achterkant heb ik voorzien van een label. 
Op de label zit een barcode stempel met de tekst "enjoy"
Ook heb ik er nog de ovalen siermal op verwerkt.
Deze heb ik in tweeen geknipt waarvan de ene helft op de voorkant zit en
de andere helft op de achterkant, samen met nog een paar klimop takjes.


En dit is dan de binnenkant.
Ik heb alleen de binnenkant van de voor en achterkant beplakt.
Als ik weet voor wie dit aardigheidje word wil ik hier nog
iets in schrijven...Dus nu nog een beetje leeg ;)

Nou, dit was mijn voorbeeld voor
"alles mag behalve een kaart"

We zouden het erg leuk vinden als je mee doet aan deze challenge.
Er is, bij deelname van 15 pers, een leuke waardebon te winnen.
En wij hobbymensen weten daar meestal wel raad mee ;)

Wil je de rest van de voorbeelden zien of wil je meedoen dan kun je
HIER alles vinden.

Dan wens ik je veel knutselplezier en nog een fijne dag verder,




3 opmerkingen:

Rosina zei

Hele leuke creatie Janet heb je gemaakt als inspiratie voor weer een hele leuke challenge....PRACHTIG!!!!

groetjes Rosina

Rosina zei

Oeps Janet..... vergeet ik je nog heeeeel hartelijk te bedanken voor de prachtige bloemenstans die ik met jouw candy gewonnen heb....Prachtig is die.... en ik ben er super blij mee....

groetjes Rosina

Erica ♥ zei


Super mooi gemaakt zeg, en heel apart
zo voor 1 lichtje ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}