maandag 3 november 2014

Noor!Design Sketch it kaart.


Hallo allemaal,

Velen hebben het vast wel gelezen dat er weer een leuke prijs is te winnen bij
Noor!Design met de "SKETCH IT" die Tiets organiseert.
Hoe je die prijs kan winnen kun je hier lezen.

Ik vond de sketch ook erg leuk en heb er deze kaart van gemaakt.


Het is een schudkaartje.
Dit is een soort frame waar mica ( dik plastic ) in zit.
Hier kun je dan schudmateriaal in stoppen.
Bij deze kaart heb ik hiervoor een ovaal uit kraft gestanst.
Uit dit ovaal weer een kleinere ovaal gestanst.
In deze opening heb ik mica geplakt.
Op de randjes van het Kraft heb ik dik foamtape geplakt zodat het een opstaand
randje heeft gekregen die plakkerig is.
Nu strooi je er je schudmateriaal in.
Bij deze kaart heb ik voor eiskristallen van Viva gekozen.
Dan plak je de afbeelding erop, die ik ook ovaal had uitgestanst.
Nu heb je dus een soort bakje met een afbeelding en schudmateriaal erin.


Dit "bakje" heb ik op een blauwe stans geplakt.
En de tekst stans Winter heb ik uit glitterkarton gestanst, gemat op
Kraftpapier en op het "bakje" geplakt. 
 

Aan de twee buitenkanten van de kaart heb ik de rand ster geplakt.
Verder nog wat bloemen en piepschuim balletjes ter versiering.
Het design papier is een van mijn favorieten en is van het mooie paperbloc winter wishes.
Helemaal in mijn kleurtjes ;)  Een beetje blauw en bruin...ik houd er van !!
Ook heb ik nog een paar stukjes van het muziek paper bloc gebruikt.
Dat past ook overal leuk bij !
Zo zie je maar, je kan van alles combineren.

Dan heb ik volgens mij alles wel verteld over deze kaart en
wens je een fijne dag verder,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

7 opmerkingen:

grietje52 zei

prachtige kaart,en dat je er een schudkaart van hebt gemaakt,alles komt weer terug,bedankt voor de beschrijving,super

McCrafty's Cards zei

Beautiful card, I like the sweet image all the die cuts and the flowers
Kevin xx

Rosina zei

SUPER mooi is dit winters kaartje janet...en heel mooi die kleurencombi...

groetjes Rosina

jolanda zei

heel erg mooi

sjanie zei

Mooie schutkaart, Janet.

Liefs, Sjanie

Erica ♥ zei


Prachtige kaart, en mooie kleuren ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

Dortesjs zei

so cute
https://www.facebook.com/groups/645198078933984/