zondag 5 oktober 2014

World Card making day - Online Workshop


Hallo allemaal,

Sorry, ik ben een dagje te laat maar gisteren was het niet alleen dierendag
maar ook World Card Making Day !!

"Onze "Tiets heeft hier een leuke online workshop aan gekoppeld.
Een erg project om te maken helemaal in "Tiets" stijl.
De werkbeschrijving en het "Hoe en Wat" kun je HIER vinden.

Natuurlijk heb ik er ook een voorbeeld van gemaakt en dit is hij geworden











Zoals je ziet en prachtig project.
Ik heb heel veel gebruik gemaakt van Kraft papier
en het Design papier is van Noor! Design.
Net als de vele stansjes die ik overal heb gebruikt.

Wil je alle Noor!Design producten bekijken of bestellen
kijk dan eens in de Noor! Design webshop.
Hier kun je ook de producten van Dutch Doobadoo vinden
en de pre-orders plaatsen, handig toch ;)

De reden dat ik helemaal vergeten was om deze workshop met jullie te delen
is dat ik een workshop heb gegeven in mixed media !
Deze was zaterdag bij Hobbyvision in Rijssen.
Kijk eens wat de dames hebben gemaakt:


Vind je het nou ook leuk om ook eens een workshop te doen
met een groep dan mag je me altijd mailen.
Deze geef ik dan bij Hobbyvision te Rijssen boven de winkel.

Ook staan er op de Site regelmatig workshops
Dus houd de site in de gaten..en kom eens een leuke workshop doen !!


Liefs,
Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Erica ♥ zei


Hoi Janet,

Ik kijk mijn ogen uit, wat heb je dit
prachtig gemaakt zeg, echt heel erg
mooi. Je kan met dit project echt vele
kanten op. Superrrrrr ☺

Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

roelie zei

heel mooi geworden janet

ik heb hier geen tijd voor helaas maar is weer een mooi project

lieve gr roelie