maandag 5 mei 2014

Vogelkooitje Doobadoo

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen.
Wat ik jullie nog graag even wilde laten zien is een vogelkooitje wat ik een tijdje terug, tijdens het Noor! Design weekendje, samen met de Noor dames heb gemaakt.
Van dit vogelkooitje is een snijmal. Deze snijmal is van Doobadoo.
Hier teken je langs en dan knip je het uit. Bij deze is de bodem wat breder gemaakt zodat
er een kaarsje in kan..of eventueel wat anders.


De basis bestaat uit Kraft papier. Dit is er lekker stevig voor.
Na het uitsnijden en het verbreden van de onderkant is het geheel op een bekleed bierviltje geplakt voor de stevigheid.


In het kooitje staat een glaasje met een kaarsje. Wil je deze echt gebruiken dan kun je hem vervangen door een kaarsje op batterijen. Verder is hij dan versierd met veren, bloemen, kant, designpapier en kurken hartjes.


Op de voorkant heb ik ook nog wat bloemetjes en een vogeltje van Doobadoo geplakt.
Zo heb je weer een leuk aardigheidje om eens ergens aan te geven.....al blijft deze lekker bij mij thuis staan ;)  Voor een weggever maak ik wel weer een nieuwe hihi


Image and video hosting by TinyPic

2 opmerkingen:

Monique zei

Wauw! Wat weer een leuk idee met het vogelkooitje. Prachtig gedaan!
Liefs, Monique
www.crealoetje.blogspot.nl

Marianne Schut zei

Hai Janet, kan me voorstellen dat je deze lekker zelf hebt gehouden hoor, gewoon te leuk om weg te geven, hihi! Super mooi gemaakt en prachtig deze kleurencombi, helmeaal leuk! Liefs Marianne