donderdag 1 mei 2014

Noor! Design - floral lady

Hallo allemaal,

Wij hebben vandaag een artikel dat speciaal door het Noor! Design team word
"uitgelicht" en dit keer zijn dat de floral lady`s clearstamps.

Ik heb haar op een aparte manier verwerk namelijk op een canvas.


Ik heb haar gezicht ingekleurd met de Sennelier L'Aquarelle
Deze heb ik uitgeknipt en op het canvas geplakt dat ik bewerkt had met zwarte gesso
wat wondgaas, glitterpasta en inca gold ( roze )
Daarna heb ik haar diverse veren, bloemen. klei figuurtjes, blaadjes en andere embellishments als hoofdtooi gegeven. In het kleine lijstje dat voor poppenhuizen word gebruikt heb ik nog het woordje LADY geplakt.
Hier nog even een close-up van het gezicht met hoofdtooi.
Ik hoop dat jullie weer inspiratie hebben gekregen. Het is totaal iets anders dan ik normaal maak maar zo af en toe ga ik eens lekker "out of the box" 

Maar je kan deze lady natuurlijk ook gewoon inkleuren.
Op deze kaart heb ik dat gedaan met de L `aquarelle en alleen maar met paarse tinten.
Op het gezicht na natuurlijk haha...

Sorry voor de mindere foto maar het origineel van deze kaart staat in de winkel van
Hobbyvision en ik had er nog geen officiƫle foto van gemaakt hihi




Image and video hosting by TinyPic

1 opmerking:

Marianne zei

Heel mooi gedaan, ziet er toppie uit.
Liefs, Marianne