dinsdag 22 april 2014

For You - Wee stamp.

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog..het is eigenlijk op dit moment veel te mooi buiten om binnen te zitten maar de avonden zijn nog fris en dan mag ik graag heerlijk zitten kleuren. En na het kleuren natuurlijk de kaart er mee maken.

Dit keer heb ik een kaart voor jullie met een digi afbeelding van Silvia Zet - WEE.
Ik heb haar ingekleurd met L`Aquarelle van Sennelier...echt een superfijn kleurmiddel !


De basis is een vierkante kaart van 15 x 15 cm.
Daarop een stuk papier uit een oud boek en een stuk ribbelkarton.
Links de mooie Noor! Design randstans uit blauw papier en rechts de vlinder rand stans uit
oranje papier. Verder nog wat bloemen en wat touw en de veertjes die ik uit ribbelkarton heb gestanst heb ik voorzien van een laagje glitter.



Image and video hosting by TinyPic

4 opmerkingen:

Margreet zei

Wo wat een schitterend kaartje
Groetjes Margreet

jolanda zei

prachtige kaart

Claudia Rosa ~ Pretty Pressings zei

Awh Janet this is juuust beautiful

roelie zei

hij is super mooi janet

lief stempeltje en mooie lertjes en details

gr roelie