donderdag 12 september 2013

Team en Kaart

Hallo allemaal,

Zo..we zijn weer een beetje bijgekomen van een geweldige dag !!
Het complete Noor! Design team mocht bij Annie ( uiterst links) op bezoek voor
ons zeer geslaagde werkoverleg...ja..klinkt gek, maar we hebben weer heel wat overleg
en informatie en gehad. Allemaal om straks jullie weer te verwennen met
allemaal leuke nieuwe dingen !!
Annie je had het geweldig verzorgd !! Mijn complimenten !!

En natuurlijk nog even een groepsfoto.

*******************************************



Dan wil ik jullie nog even een kaart laten zien die heel anders is dan jullie van mij gewend zijn...maar ik vind het zelf best een leukerd geworden.
Ik heb dus op een vierkante kaart van aquarell papier helemaal rechts een magnolia gestempeld en ingekleurd met distress inkt...wat schaduw op de grond en langs de rand
met een molotow marker een lijntje met een tekst gezet.
Meer heeft deze kaart niet nodig...zo kun je dus heel snel een mooie kaart maken.

9 opmerkingen:

Judith Liefting zei

Ik zeg clean en simpel wordt steeds meer je ding, ik houd ervan!

Gery zei

Ja, ja, zo KUN je heel snel een mooie kaart maken, maar dan moet je wel net zo mooi als jij kunnen inkleuren!!!
Dat kost me toch echt wat meer tijd hoor :-)) Ik blijf het een hele kunst vinden.
Deze kaart ziet er superlief uit, ook zonder alle extra's.
Groetjes Gery

Anita Meijer zei

Wat een superleuke groepsfoto Janet en ben benieuwd wat jullie allemaal in petto hebben, leuk. Wat super je kaartje zo en inderdaad dan heeft het eigenlijk niet meer over.
Liefs van Anita

jolanda zei

leuke kaart en wat leuk zo'n groepsfoto

roelie zei

mooie groepsfoto janet

ben weer zeer benieuwd wat jullie weer voor ons in petto hebben

je kaart ik vind hem leuk maar mis toch wat bloemen etc

gr roelie

Aartje zei

Prachtig gedaan zeg, heeft verder inderdaad niets nodig.
Groeten, Aartje

Colien zei

Wow, wat een mooie kaart! Echt mooi CAS en super ingekleurd!
grtz.Colien

Magda zei

Gewoonweg Prachtig Janet!!!!
Fijne week
Magda

Helga zei

Less is more ! Wonderful ! Excellent colouring !!
LG Helga