zondag 8 september 2013

Summer.....

Hallo allemaal,\

Het wordt wel weer eens tijd om hier een kaartje te plaatsen..dus bij deze...

Het achtergrondje heb ik zelf getekend aan de hand van een tuturial in de Magnolia Ink.
Het kleuren heb ik met distress inkt gedaan op aquarell papier.


Op de voorgrond heb ik diverse stansjes 
( de vintage flourishes) van Noor! Design gebruikt.
Het afdrukje is van Magnolia en ook die is met distress inkt ingekleurd en daarna uitgeknipt en op de voorgrond geplakt.
Verder nog wat bloemen een paar schelpjes en de stans van de ribbon&bows ( 6002/0185)
De letters die het woord "summer" maken heb ik gestanst met de alphabet&number stansjes en dan de letters van stansje ( 6002/0141)

Dat was het volgens mij wel wat deze kaart betreft.
Mochten er toch nog vragen zijn dan mail mij gerust..ik probeer iedereen te helpen.

Verder geeft ik binnenkort nog een paar leuke workshops...
Hier kun je daar meer informatie over vinden.
Ook geef ik op 2 november de cursus PanPastel...ook die staat erbij vermeld.
Mocht de link niet werken dan kun je op de site van HobbyVision kijken onder
het kopje "workshops"



4 opmerkingen:

roelie zei

wat weer een prachtig kaartje met deze achtergrond er bij met pan pastel

lekker zomers zo nog leuke tilda er bij

lieve gr roelie

Erica ♥ zei

Wat knap dat je die achtergrond zelf
hebt gemaakt, het is een mooie kaart
geworden ☺

Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
Lieve groetjes Erica xox ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl

Anita Meijer zei

wat een prachtig kaartje Janet, ik vind hem weer super.
Liefs van Anita

creacora zei

Wow gaaf die achtergrond een bjoetie Janet !

Groetjes Cora