zaterdag 15 juni 2013

Patchest the Fairy

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer even een kijkje komt nemen.
Een tijdje geleden ben ik door Tiets gevraagd of ik gastdesigner
voor haar club: kaarten maken met Tiets wilde zijn.
Daar heb ik natuurlijk geen nee op geantwoord...
Deze digi - Patchest the Fairy- is speciaal door Krista Smith getekend voor deze club.
Je kunt  HIER meer over lezen over hoe je ook in het bezit kan 
komen van deze prachtige digi.

Ik heb de digi ingekleurd met distress inkt.
Daarna op een basiskaart van Go-Kreate met diverse accessoires geplakt.
Waaronder labels van Joy!crafts - Noor! Design-bingo kaartjes (clear stamps)
diverse bloemen - houten hartjes - pareltjes en kant. 

Dan is het de 15de en dus ga ik nog de candy verloten...
Deze is gewonnen door:

Roelie stuur je even je adres gegevens naar mij..
hobbyjanet@hotmail.com

Dan wens ik iedereen nog een fijn weekend verder en graag tot gauw,


10 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Janet
groetjes Janie

Anita Meijer zei

Wauw wat schitterend weer Janet, helemaal super weer.
Liefs van Anita

ffenneke zei

Wat een mooie kleurencombibatie, super kaart!
Liefs Fenneke

Antoinette Voorn zei

Ohhhhh wat een super beeldige creatie en gave felle kleur voor je afdrukje!

Gr Antoinette

Hanny zei

Geweldige kaart Janet, wat een plaatje weer. Roelie gefeliciteerd met deze leuke prijs en Janet bedankt dat je dit gedaan hebt.
fijne zondag, liefs Hanny♥
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

Angela zei

Hij is gaaf, hè, die digi? Je hebt er een schitterend kaartje gemaakt.

XOXO Angela

roelie zei

wauw janet

wat een super mooie kaart met deze digi

ik heb hem ook en hij is prachtig

ik zal je even een mailtje sturen voor de candy leuk dat ik die gewonnen heb ben er weer blij mee

gr roelie

Handmade By Doris zei

Janet. Kartka jest piękna! Cudownie połączyłaś kolory :)

Vicky zei

I have only just found your blog, and I as so pleased I have :) It is gorgeous and your cards are amazing, thanks for the inspiration

hugs Vicky xxx

Marit zei

Super!!
Ben gek op roze. :)

Liefs Marit