maandag 26 november 2012

Nieuwe challenge !! DML !!

Hallo allemaal,
Leuk dat je weer langskomt op mijn blog.
Vandaag is er weer een nieuwe challenge gestart op het blog van

De opdracht van deze challenge is bedacht door teamlid Yvonne.
Het luid als volgt:

"let it snow"  een winterse kaart met blauw en wit.

En dit is mijn DT voorbeeldkaart/hanger.
Het is een hanger gemaakt van cirkels en een Noor!design mal ( de blauwe vierkante mal)
en daar heb ik cirkels uitgestanst en er mica met foamtape tussen geplakt.
Daar zitten weer wat witte balletjes ( sneeuw) tussen.
Dus een schudkaart. Verder heb ik het magnoliaatje twee keer gestempeld.
1 keer om hem gewoon aan de voorkant te gebruiken en 1 keer waarbij ik hem
achterstevoren heb gebruikt. Hier heb ik de achterkant van Tilda geprobeerd op te tekenen.

En dit is dus ook de achterkant van de hanger.
Verder heb ik hem met diverse spulletjes opgepimpt....
Die zitten zowel op de voor als op de achterkant van de kaart.
En ook nog op dezelfde plek.....
Hier de voorkant van de hanger.... 
Ik heb het geheel met ringetjes aan een Noor!design hoek mal gehangen.
Onderaan hangen nog labeltjes die ook weer met ringetjes aan de hanger zitten.
Hier staat het woordje "snow" op.

Hier kun je nog even het schutgedeeltje zien.
Ook heb ik overal een soort sneeuwballetjes gemaakt met liquid applique.

Hier nog even de labeltjes met het woordje "snow"
De strik is natuurlijk gemaakt met de strikjesmaker van Joy!crafts..
Daar kun je hieronder een filmpje van bekijken...

Ik hoop dat jullie het weer een leuke hanger/kaart vinden en er weer
inspiratie van opdoen...
Natuurlijk hopen wij van Dutch Magnolia Lovers dat jullie
weer gezellig meedoen voor een hele leuke prijs.
En deze keer is de sponsoring van Noor!design...dus...
Ga snel kijken en doe gezellig mee..!!

klik op het plaatje om naar het blog te gaan.



12 opmerkingen:

Linda zei

wauw wat een schitterende creatie
gr linda

Unknown zei

Wat een super leuk idee. Ziet r echt heel gaaf uit. Heel leuk idee, ga ik zeker een keer uitproberen.
Groetjes Saskia

Ghea zei

Ik vind je kaart SUPERGAAF geworden Janet mijn complimenten.
Liefs Ghea

tanja zei

Prachtige kaart Janet
is dit doeiiii tanja

Lenie Hempen zei

Prachtig mooi Janet.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Woow heel erg mooi Janet!

Groetjes Ida

Riet zei

Prachtig Janet.

Liefs Riet.

Marianne Schut zei

Hai Janet, wat een super leuke creatie heb je weer gemaakt, erg origineel hoor! Mijn complimenten! Je kleurwerk ziet er ook weer geweldig uit! Liefs Marianne

Jeannette zei

Wat een supergaaf kunstwerk, Janet! Want dit mag je met recht KUNST noemen hoor! ;-)

Groetjes, Jeannette

Handmade By Doris zei

Piękne! Świetny pomysł!

Chantal zei

Wauw Janet, je hanger is werkelijk fantastisch en heel origineel! Lieve groetjes, Chantal

anita01 zei

Hoe geweldig Janet,...jou mooi's...echt zit hier gewoon zo van te genieten en die kleine balletjes....och enig al heb ik geen idee zijn het kraaltjes...het staat echt winters gaaf.

Warme groetjes,
Anita