zondag 9 september 2012

Sticky Tape :)

Hallo allemaal,

Een kaart van Saturated Canary.
Een stempelmerk dat het volgens mij helemaal gaat maken.
Ze zijn getekend door Krista Smith.
Ons Dutch Canary blog gaat ook als een trein !!
Je kunt hier alle info vinden over deze stempels.
De kaart die ik gemaakt heb is er eentje met een digi.
Ik heb haar met distress inkt ingekleurd op aquarell papier.
Het kaartmodelletjes heb ik gemaakt met een snijmal van Crealies.
Verder diverse versieringen zoals een hoekje van de nieuwste Noor!design mallen.
Een glitterswirl van Magnolia..een label met een strikje
diverse bloemen en een heel klein minilabeltje.
De kaart staat in een standaartje gemaakt met een stans van Joy!crafts. 
Hier nog even het tekstje wat bij de digi zit.


en hier het afdrukje van dichterbij.

Image and video hosting by TinyPic

10 opmerkingen:

Liesbeth zei

Hij is geweldig Janet, ik vind ze ook zooooooo mooi allemaal.
gr. Liesbeth

Brittany zei

Gorgeous image and great colouring!! Hugs, Brittany, xx

Riet zei

Prachtig gemaakt Janet.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat gaaf Janet.
Echt geweldig.
Heb verder een fijne zondag.

Gr Leny Hempen

chrilvian zei

leuk hoor, met al die details

jolanda zei

heel mooi kaartje met leuk afdrukje

Unknown zei

Hoi,
Wat een prachtige kaart heb je weer gemakt, ziet er heel mooi uit.
Groetjes Saskia

Unknown zei

Hoi,
Wat een prachtige kaart heb je weer gemakt, ziet er heel mooi uit.
Groetjes Saskia

Colien zei

Geweldig mooi kaartje en jah, ook ik ben helemaal weg van de digi's van Krista! Deze is ook weer supers en je hebt haar fantastisch ingekleurd! Mooi model kaartje, lieve kleurtjes, top!
grtz.COlien

Astrid zei

Echt een schitterende kaart weer Janet, een geweldig lief afdrukje, schitterend ingekleurd en het ook een supermooie kaartvorm !!

liefs Astrid