vrijdag 15 juni 2012

Trapjeskaart met gratis patroon

Hallo allemaal,

Vandaag weer een gratis patroon van deze kaart op het
Noor!designblog !! Het is een trapjeskaart.
Een ideetje van Joke die verder uitgewerkt is door Noor!design.
Vond het zo`n leuk idee dat ik er meteen een voorbeeldkaart mee gemaakt heb.
Ik heb gebruikt gemaakt van kraftpaper met roze cardstock.
Het stempeltje is ook van Noor!design. en ik heb het ingekleurd met distress inkt.
De bloemen zijn stansjes van Joy!crafts gemaakt uit cardtstock.
De producten kun je bestellen bij
En zien jullie links in de hoek dat leuke hoekstansje....dat komt
binnenkort ook op de markt....dus nog heel eventjes geduld...

Ik wens jullie een fijne dag verder en ik hoop dat we diverse trapjeskaarten gaan
zien in blogland :P



Image and video hosting by TinyPic

14 opmerkingen:

Colinda zei

Wat een lieverd!! Wat een mooie kleuren! Dank je wel ga zeker eentje maken! Een gezellig weekend, Colinda

Yvonne zei

Leuke kaart, hoor! Mooi gemaakt. Groetjes, Yvonne

Liesbeth zei

Mooi voorbeeld van een trapjeskaart Janet, en de rest is ook schitterend opgebouwd en verwerkt als altijd.'
gr. liesbeth

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet.

Liefs Riet.

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Janet.
Echt schitterend.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

krearia zei

Wat een leuk patroon om een kaart mee te maken, ga ik binnenkort zeker uitproberen. Leuk die combinatie van kraft en roze.....

Linda zei

Wat een lief kaartje
gr linda

Unknown zei

Schitterende kaart janet.

Lieve groetjes Suze

Christina C. zei

WOW....such a GORGEOUS creation! Love the sweet image and the magnificent design of this card. Truly spectacular!!!!

Chantal zei

OHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhh ik ben helemaal wauws Janet!!!! Wat is ie ongelooflijk mooi!!!! Ik ga ook dat patroon ff halen zeg! Wat een gave kaart! Lieve groetjes, Chantal

Christa zei

Erg gaafmodel , Janet ! Lieve afbeelding en mooi ingekleurd. Christa.

Ghea zei

Wowwww wat een schitterende trapjeskaart heb je gemaakt Janet, en ik waardeer het zeer dat je bij mij langs bent geweest thanks!!!!
Liefs Ghea

Anoniem zei

hallo,
deze kaart is erg mooi,
helaas vind ik het patroon niet terug op de noorblog, kan je eventueel een link plaatsen of doorsturen? alvast bedankt

gr
Tine

bezig bijtje zei

heeej
wat een leuke blog,kwam hier terecht op zoek naar info ivm trapjeskaart
leuke creaties heb je en ineens een volger erbij
maar ik vind helaas de link niet naar dit patroon

gr bzeig bijtje