maandag 16 januari 2012

Nieuwe challenge DML !! #24

Hallo allemaal,
Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start bij


Maak een verjaardagskaartje met de kleuren kraft-wit en een andere kleur
en maak gebruik van een embossingmal.

En dit is mijn creatie als DT-lid.
Er is volgens mij niet veel beschrijving bij nodig...
het gebruik van de embossingmal is bijna niet te zien maar
dat zit op het witte papier onder het afdrukje.
Ik heb als extra kleur voor een beetje mintgroen gekozen.
Mocht je toch nog vragen hebben dan mail me maar...

En we hopen jullie creaties natuurlijk te zien !!
Er zijn weer hele mooie prijzen te winnen....
helaas mag ik zelf niet meedoen... ( lol )

Een fijne dag verder,


Image and video hosting by TinyPic

19 opmerkingen:

Christina zei

Een schitterende kaart Janet!
Groeten Kristel

angelwhispers zei

Just love it Janet and just perfect for the challenge! Chanelle xxx

Marian zei

Pràchtige kaart!

groetjes, Marian

Cathy zei

Wat mooi!!! Heel erg leuke kleurencombinatie!

Marguerite zei

Wat een mooie kaart. Zo'n rustig geheel als je maar een paar kleurtjes gebruikt.
Groetjes Marguerite

Lenie Hempen zei

Wat een geweldig mooie kaart Janet.
Echt schitterend.

Gr Leny Hempen

Helga zei

Hallo Janet,
Prachtig kaartje, erg lief.
Ik had de challenge al gezien.
Zal vanavond weer eens mijn best gaan doen;)
Groetjes Helga

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi Janet!

Liefs Ida

Ria's Creaties zei

Een prachtige creatie,en schitterende kleuren.
Groetjes ria.

Marianne Schut zei

Hai Janet, jee waar haal je toch elke keer de inspiratie vandaan! Geweldig weer! Prachtig deze kleurencombinatie en weer zo gaaf ingekleurd, kwijl kwijl....liefs Marianne

*mieke* zei

Je blijft maar met mooie kaarten strooien Janet:-) Super leuk weer en jij mag niet mee doen, maar ik wel...hihi!
Groetjes Mieke

Unknown zei

Hoi Janet, jeetje jij heb de vaart er wel in zeg, dit is ook weer zo schattig kaartje geworden helemaal leuk in deze kleuren.

Lieve groetjes Suze

Christa zei

Hoi Janet , prachtig kaartje voor onze nieuwe challenge !! Christa.

Soep zei

erg lief gemaakt janet
het past allemaal erg leuk bij elkaar
liefs,ans xxxx

Liesbeth zei

Schitterend Janet.
bedankt weer voor de inspiratie.
gr.liesbeth

Riet zei

Wat een schitterende kaart Thea.

Liefs Riet.

tanja zei

Schitterende kaart Janet.
mooi kleuren spel doeiii tanja

Chris zei

So beautiful Janet and such gorgeous colouring and design. Hugs, Chris :)

Yvonne zei

Wat een superschattige kaart....en de kleuren ook al zo mooi op elkaar afgestemd.... geweldig!
Groetjeszz,
Yvonne