maandag 2 januari 2012

Nieuwe challenge DML #23

Hallo allemaal,

Allereerst voor iedereen
EEN VOORSPOEDIG 2012 !!!
En dan wil ik iedereen nog bedanken voor de lieve berichtjes tijdens de
ziekenhuisopname van mijn vader. Hij is afgelopen woensdag weer thuisgekomen.
Het gaat goed...alleen vind hij alles nog heel spannend.
 Het vertrouwen moet nog even terug komen. Tja..5 omleidingen is ook niet niks.
En als hij het infarct niet had gekregen hadden we ook niet geweten dat
het zo slecht was met zijn hart. Dus dat was eigenlijk een gelukje.

Nu de kaart...Het is er eentje die ik als DT lid heb gemaakt voor de 23ste
Het is een "back in time" opdracht en er moet dus een stempel worden gebruikt
die minstens 1 jaar oud is !!

Verder luid de opdracht :
"Maak een geboorte kaartje met glimmer en bling"

Ik heb papier gebruikt uit een paperpad van My Minds Eye.
Een doily, wat wondgaas, een glitterster, wat bloemen en parels.
En wat kraftpaper met de letters BABY er op.
Inkleuren heb ik weer met distress inkt gedaan.
Ik hoop dat jullie weer gezellig mee doen.
Er is weer een hele leuke prijs te winnen !!
En moet je ook eens kijken wat de anders DT leden hebben gemaakt !
We zien jullie geboorte kaartjes graag tegemoet !!

Image and video hosting by TinyPic

16 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Ha die Janet! Fijn om te lezen dat het naar omstandigheden goed gaat met je vader zeg. Een hele zorg minder voor je. Je kaart is weer zóo mooi. Hoe bedenk je het telkens weer zeg. Groetjes, Jeanet

Anneke zei

Hoi Janet

Mooi...lief...schattig kaartje.

Geweldig gedaan hoor!!

Groetjes Anneke

Sinikka zei

Een erg mooi kaartje en wat een leuke challenge.
Vorr 2012 de allerbeste wensen en in jullie geval heel veel gezondheid.
Gr. Sinikka

Liesbeth zei

schitterend kaartje weer Janet.
Gelukkig 2012.
gr. Liesbeth

marion zei

Allereerste de allerbeste wensen voor 2012 en wat een superstart om te beginnen dit jaar met dit kaartje, ik vind hem schitterend ! Liefs, Marion

Christa zei

Hoi Janet , heel lief baby-kaartje is het geworden. Die stempel is ook wel zo'n schatje.... Ik vind de letters op het kraft erg gaaf. Ga ik onthouden. Christa.

*mieke* zei

Voor jou natuurlijk ook de beste wensen en fijn dat je vader weer thuis is! Je baby kaart is een schatjuh Janet! Net als Christa vind ik je kraft lettertjes erg mooi...
Groetjes Mieke

angelwhispers zei

Loving the card such a sweet image and loving your detail! Chanelle xxx

Sanne zei

Jouw kaartje is weer super! Ik vind ze elke keer weer zo mooi. Het papier, de stempels, de details, alles klopt! Die glitterster is te gek! Fijn dat het goed met je vader gaat en dat hij weer thuis is. Dan begint het jaar in elk geval goed voor jullie! Ik wens je het allerbeste voor 2012!

Liefs Sanne

creacora zei

Hoi Janet

Allereerst de aller beste wensen voor 2012 liefde , gezondheid en geluk !!!!!

Je kaartje is weer prachtig !!

Groetjes Cora

corryskaart zei

hoi janet
eerst alle goeds toegewenst voor dit nieuwe jaar en kan goed begrijpen dat je vader het even moet kunnen plaatsen wat er gebeurd is!
dat weet ik van mijn man die heeft het twee keer meegemaakt!
maar je kaart is zoals gewoonlijk weer super sweet!
groetjes van corry

leonenkarin.blogspot.com zei

Hoi Janet,

Goed om te horen dat je vader weer thuis is. There is no place like home :) Wat een heerlijke kaart heb je gemaakt; lekker roze en wat is ze lief hé! De DML challenge is zeer toepasselijk. Mijn vriendin is een paar dagenn geleden bevallen van hun tweede dochtertje. Ik ga zeker meedoen met jullie challenge!

Groetjes, Karin

Karin zei

Wat een prachtig kaartje Janet!

Colien zei

De beste wensen voor 2012! En fijn dat het beter gaat met je vader en dat hij weer thuis is. Mooi kaartje heb je gemaakt, echt een schatje!
grtz. Colien

Marianne Schut zei

Hai Janet, fijn dat je vader weer thuis is! Tja dat vertrouwen moet weer groeien maar dat komt vast goed. Je kaartje is weer super lief! Dit afdrukje blijft een schatje he! Liefs Marianne

Ingrid zei

Echt een snoepie!
Hugs Ing