woensdag 7 december 2011

Kerstkaart

Hallo allemaal,

Snel even tussen alle ziekenhuisbezoeken door een kerstkaart plaatsen.
Deze had ik een tijdje geleden gemaakt.
Vind het zelf geen topkaart. Maar ook die moet je
soms laten zien om de reacties te lezen wat jullie er van vinden.
Het is een nieuwe Magnolia stempel ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Maja...nee...nog niet op whahaha...
De rest kunnen jullie wel zien...ik ga er gauw vandoor naar mijn paps
Hij ligt nog in het ziekenhuis en moet wachten tot zijn bloed goed is.
Daarna kunnen ze hem catheteriseren en in kaart brengen wat er met
zijn hart aan de hand is of is geweest...

Image and video hosting by TinyPic

11 opmerkingen:

PatriciaKleijn zei

mooi gedaan hoor

Liefs
Patricia

Anoniem zei

ik vind het een mooie kaart, maar zoals je zegt niet de gene die we gewoon zijn van jou, ik herhaal nog even, toche en hele mooie kaart!

veel sterkte met je vader in het ziekenhuis, hopelijk evoluert alles naar wens!

Tine

Christina C. zei

Beautiful, Janet!!!!! love your Tilda and the gorgeous details on this card!

CreaSjouk zei

Ondanks dat je het zelf geen toppertje vindt, vind ik hem wel mooi hoor!
Sterkte met je vader!
Groetjes Sjoukje

Lenie Hempen zei

Het is echt een lief kaartje hoor JANET
Het is echt een schatje.


Gr Leny Hempen

Lenie Hempen zei

En JANET heel veel sterkte met je VADER.


Gr Leny Hempen

Christa zei

Hoi Janet , ik snap wat je bedoelt.... Ik vind hem een beetje sombertjes. Maar idd. kan niet elke kaart een hoogstandje zijn. Toch vind ik hem mooi hoor. Christa.

*mieke* zei

Niet elke kaart is even mooi Janet! Niks mis met deze hoor, maar ik heb ze al mooier gezien bij je! Ik mis iets...maar wat??? succes met je vader...
Groetjes Mieke

Cathy zei

Ik vind het wel een heel erg mooie kaart!!!

Liberta zei

Mag jij het wel geen topkaart vinden Janet maar ik vind hem prachtig.

Liefs, Lieb

Annette zei

Wat een lieffie...prachtig gedaan hoor.
xoxo Annette