vrijdag 13 mei 2011

Memoblaadjes doosje

Hallo allemaal,
Ik neem aan dat jullie het ook al gemerkt hebben maar blogger is een beetje in de war.
Ik hoop dat ze het gauw opgelost hebben.
Ik heb een memoblaadjes doosje gemaakt uit het tijdschrift KADOOSJES.
Wat is dat een leuk blad zeg!! Ik ben er nog wel een tijdje zoet mee...
Het designpapier is nog van Tilda.
Verder is het doosje gemaakt van creme cardstock.
Onderlangs een kantje en de letters zijn van grijsboard karton.
Die had ik al heeeel lang liggen en nu maar eens gebruikt.
Ik heb ze geverft met distress crackle paint.
Verder nog wat bloemen en achterop zit een bakje waar je
wat pennen in kan doen.
Ik wens jullie een heel fijn weekend,

Image and video hosting by TinyPic

9 opmerkingen:

creacora zei

hoi Janet idd blogger is aardig de weg kwijt hihi

nou doet ie het weer

je memo blaadjes houder is schitterend !!!

Groetjes Cora

Noriko zei

Hoi janet,
Wat een narigheid, ik ben ook 2 berichten kwijt.
Heb ze maar opnieuw geplaatst.
Je memoblokje is enig en erg leuk dat rood.
Lekker knal.
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

Lenie Hempen zei

Hoi Janet
``````````
Wat is je memo blaadjes houder leuk geworden zeg.
Ook de kleur vind ik schitterend.
Echt super.
Een heel fijn weekend.


Gr Leny Hempen

Unknown zei

Ja blogger is goed van slag volgens mij.
Je memo doosje is heel mooi Janet.

Lieve groetjes Suze

Maia zei

Wat een mooi doosje!
Ik heb dat blad ook gekocht, super ideetjes! Jammer wel voor sommige mensen denk ik dat je de patronen alleen maar kunt downloaden (en dat voor die prijs).
Jou is dat goed gelukt want het ziet er erg mooi uit, mooi papier ook!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Els zei

Heel mooi gemaakt dit memodoosje.
Groetjes Els

Colien zei

Wat een mooi doosje! Het blad geeft inderdaad veel inspiratie, leuk!
grtz.Colien

Marianne Reijgersberg zei

Wat een mooi doosje is dit geworden.
Ga denk ook maar eens op zoek naar dit blad.
Volgens mij heeft iedereen last gehad van Blogger, maar ze vermelden dat alle post van de 12de mei weer teruggeplaatst gaat worden, Ben benieuwd.
Groetjes Marianne

Jeanet van der Lee zei

Wat een leuke memohouder zeg, weer eens heel wat anders he! Hier (en overal) was blogger van slag, hoezo zijn wij verslaafd aan blogger??? :-) Groetjes, Jeanet