zondag 26 december 2010

elisabeth bell

Hallo allemaal,
Ja..ik kan het niet laten...
ik kom toch nog even met de kerst
met een kaartje.
Het is een elisabeth bell stempel die ik dit
keer gebruikt heb.
Vind het zelf wel een lievertje...
Het papier is nog een oudere van Basic Grey.
Verder heel eenvoudig gehouden met een paar
bloemen en pareltjes.
Hoe vinden jullie de bewegende Magnolia bovenaan
mijn blog? Heeft mijn dochter voor mij gemaakt
als kerstkadootje..
Ik vond het superleuk gedaan heel erg lief !!
Ik ga nog gauw even een kaart op mijn Hanglarblog
plaatsen en dus zeg ik maar weer...
tot gauw,

16 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

super! een heel ander soort kaart dan dat we van je gewend zijn voor mijn gevoel. maar erg mooi weer!

groetjes martine

henny18 zei

Heel errrrrrrg mooi,en wat je dochter heeft gemaakt is ook leuk gedaan,ik wens je nog een fijne avond.

Groetjes Henny

Riet zei

Schitterend kaartje Janet,super die stempel,mooie details gebruikt.

Liefs Riet.

Marianne Reijgersberg zei

Superlieve stempel!! Mooie kaart geworden. En wat leuk van je dochter om zoiets als Kerstcadeautje te geven. Gaaf he die grote kinderen. Geniet ervan, voor je het weet zijn ze de deur uit.
Fijne avond nog,
Marianne

Jeanet van der Lee zei

Wat een schatje, en hoe kom je er op om "gewoon" een paar nietjes door het labeltje met de tekst te drukken, leuk hoor en prachtig ingekleurd weer. Zeg, doe mij ook zo'n lieve creatieve dochter, ik vind die magnolia echt TOP! Groetjes, Jeanet

diana zei

hoi janet,
ik vind je magnoliaatje bovenaan je blog erg leuk, lief van je dochter.
je kaart vind ik ook prachtig
groetjes diana

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een schattig kaartje Janet, erg mooi! Het stempeltje is zo lief.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Hoi Janet, wat een enig kaartje en wat een lief Magnoliaatje boven aan zeg, knap van je dochter!! Groetjes, Frea

Liefs Ineke zei

Wat een schat van een kaart.

Ik vind het ook zo mooi hoor die kerst. Het blijven altijd van die mooie kaarten.

Heel veel liefs van Ineke

Marijke zei

Ooohh wat een schaje!
groetjes,
Marijke

Unknown zei

wauwwwwwwwwww wat een schatje en wat leuk je bewegende magnolia schitterend


Liefs Nellie

Chantal zei

Erg mooi!
Groetjes Chantal.

Anoniem zei

Hoi Janet,
Wat een mooi karrtje. Weet jij zo ook de naam van de stempel, ik kan hem nergens vinden.
Groetjes
Yvonne

tanja zei

hoi janet wat lieverd je kaartje
en dat heeft je dochter mooi gemaakt ,knap werk

xxx tanja

Marianne Schut zei

Hai Janet, wat een schatje zeg! En weer zo super ingekleurd!! en wat een leuk kadootje van je dochter! Echt grappig! Liefs Marianne

Michaela en Rachel zei

Hoie janet
Wauww wat is het weer een prachtige creatie geworden,,en dan die stempel,, geweldig.
Zou ik je mogen vragen waar jij de bloemetjes vandaan haalt?
Ik kan ze echt nergens vinden,

liefst michaela