vrijdag 3 december 2010

Babykaartje

Hallo..
Even wat anders dan al die kerstkaarten...
Een babykaart deze keer.
Het afdrukje is een magnolia ingekleurd met
distress inkt.Het papier is van Making Memories.
Ik heb het afdrukje met een nestabilitie
uitgestanst en de randjes bruin gemaakt.
Verder weer diverse bloemen een hartjes"kleedje"
en een ticket "dream".
Als ik haar zo zie liggen zal
ze ook vast wel lekker dromen...
Ik ga er weer vandoor...moet nog een zieke
verzorgen...onze jongste dochter (11) is ziek
Net als bijna haar hele klas.....
en dat net met de sinterklaasviering..
Dus ik vanmorgen vroeg al met de surprise
naar school...en straks even haar
surprise ophalen...
Ik zal de volgende keer even een foto
laten zien wat ze gemaakt heeft
(heb wel iets geholpen hoor hihihi)
We waren er nogal trots op
dat het zo goed gelukt was..hihi..
ze wilde hem eigenlijk niet meer weggeven...
Maar goed...laten we maar afwachten
wat ze zelf nog krijgt hihiih..
Voor iedereen die nog sinterklaas gaat vieren.
Een hele fijne avond!!!!

12 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Oh, wat jammer voor je dochter, dan heeft ze dus helemaal niet kunnen genieten van het uitpakken van haar eigen surprise...
Ik hoop dat ze snel weer beter is hoor, je kaart is weer toppie.
Ik vind het leuk om weer eens wat anders dan een kerstkaart voorbij te zien komen hoor. Groetjes, Jeanet

*Ellen* zei

prachtig is dit schattige kaartje, en beterschap met je dochter, wat jammer voor haar dat ze het feest moet missen

stempelfreaks zei

Wat een schitterend kaartje weer. Jammer van je dochter. Mijn meiden zijn ook allebei al verkouden en hebben keelpijn. Wens haar beterschap!
Groetjes Astrid & Larissa

PatriciaKleijn zei

heel erg gaaf

*Kus Patries*

Unknown zei

Een heel mooi kaartje Janet!! Helemaal mijn smaak!! Groetjes, Frea

Chantal zei

Mooi kaartje!
Beterschap voor je dochter!
Groetjes Chantal.

Gonny zei

Hallo Jeanet
wat jammer dat ze juist nu ziek moet zijn
hopelijk heeft ze zelf ook een leuke supriese gehad.En was het pakje na haar zin
Je kaartje is weer een plaatje hoor zoals altijd.ook ik wens je een fijn weekend en een goede sinterklaas avond
gr Gonny

Henriƫtte zei

Hallo Janet,

Ik heb je net ontdekt, maar ben nu al fan van je.
Wat een prachtige creaties!

Wat zielig voor je dochter dat ze nu net dit feest moet missen, maar heel veel beterschap voor haar.

Groetjes Henriƫtte.

Lia zei

Ach wat sneu voor haar zeg, maar je hebt een heel lief kaartje gemaakt.

groetjes Lia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat sneu voor je dochter, ik hoop dat ze snel beter is. Je kaartje is weer heel schattig! En ik heb je Hanglar blog ontdekt, hij is super leuk!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een prachtige kaart Janet.

Liefs Riet.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Aaaah wat een lief kaartje! en ja leuk he zulke suprices ! en dan maak je zoiets moois dat je het niet meer weg wilt geven, kan ik mij ergens ook wel voorstellen, maar goed dan heeft die andere wel iets moois!

Liefs Ida