zondag 28 november 2010

Magnolia easelkaart

Hallo,
Deze kaart wilde ik insturen voor de challenge
bij Magnolia Down Under.
Maar ik was te laat .... :(
Nu gaat ie nog meedoen bij Create4fun challenge. Naar aanleiding van een sketch had ik deze
easelkaart ervan gemaakt.
Het papier is weer van Making Memories.
Ik vind het heel erg mooi papier en ga het
zeker tot het laatste stukje gebruiken.
Ik heb het magnoliaatje in gekleurd met distress inkt.
Verder de marianne creatable stans van de kerstboom
gebruikt en pareltjes langs het afdrukje en onderop
zodat hij blijft staan. De tekststempel is van Magnolia
van vorig jaar kerst.
Verder wil ik nog even vertellen dat ik een
NIEUWE BLOG erbij heb
en wel alleen met Hanglar stempels!
Klik op het plaatje in de sitebar en je
kunt er even een kijkje nemen..dat zou
ik erg leuk vinden!!!
Bedankt voor het langskomen en graag
tot gauw,

15 opmerkingen:

Jeanet van der Lee zei

Wat een lieffie weer zeg, jammer voor je dat je net te laat was. Ik ga nu snel effe een kijkje op je nieuwe blog nemen hoor, leuk! Groetjes, Jeanet

Unknown zei

ohhhh wat een schatje ik ga even kijken op je nieuwe blog hoor


Liefs Nellie

Unknown zei

Hoi Janet, wat een schitterende kaart zeg!! Je bent nog niet zo erg als ik hoor! Ik heb laatst een kaart gemaakt voor een bepaalde challenge en toen 'ie af was wist ik niet meer welke challenge HAHA!! Ben er ook niet meer achter gekomen is dat geen bak?! Maar ik zou 'm gewoon bij andere challenges inschrijven. Kerstkaarten vallen nu onder allerlei challenges dus dat moet goedkomen.
Groetjes, Frea

Chantal zei

Schitterende kaart! Jammer dat je te laat was!
Groetjes Chantal.

m@deliefjuh zei

oh wat leuk zeg!

tanja zei

pracht van kaart janet heel mooi afwerking ook doeiiiiiiiig tanja

creacora zei

o Janet hij is prachtig !!!

Groetjes Cora

Christina zei

Deze is ook gaaf geworden Janet!
Hugs Kristel

Sandra zei

Leuk!

Ingrid zei

Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt.
Ik heb nog even een vraagje, hoe heb je dat pareltjes band rond je stempelafdrukje bevestigd? Ik heb daar ook een stuk van en ik zit er een beetje mee hoe ik het vast moet krijgen.

groetjes Ingrid

Wilma24 zei

wouww wat geweldig mooi
super lief kaartje
groetjes wilma

Marijke zei

Fantastisch mooie kaart!!!
Ga snel even op je andere blog kijken.....
Groetjes,
Marijke

Lia zei

Wat een geweldige mooie kaart, kijk gelijk even op je nieuwe blog.

groetjes Lia

Toos Awater zei

Een hele mooie kaart geworden Janet. Heel veel succes met de challenge

Groetjes Toos

Milnie zei

ohhh echt een kaart om verliefd op te worden hoor! prachtig!