vrijdag 1 oktober 2010

nog zo`n lieverd!!!!

Hallo allemaal,
Tja...ik heb nog een babykaart gemaakt!
Ik vind die nieuwe stempels van magnolia zoo lief!! Ik heb divers magnoliapapier gebruikt.
Het afdrukje heb ik ovaal uitgestanst en doorgestikt.
Daarna de randjes wat bruin gemaakt met creamy brown.
Verder nog wat swirlstempels gebruikt.
Onder het afdrukje zit nog een labeltje met een kanten strikje erdoor.
De letters baby heb ik apart gestempeld en uitgeknipt.
Inkleuren heb ik weer met distress inkt gedaan....ik vind dat toch het leukste om te doen...mijn derwentjes heb ik aan mijn dochter gegeven die er hele mooie modelpoppen mee inkleurd.
Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en zoals ik altijd zeg,
Tot gauw,

16 opmerkingen:

chrilvian zei

ik vind m super
mooi ingekleurd
goh ik moet denk ik ook maar eens aan de distressinkt

Jeanet van der Lee zei

Het is een schatje, met haar konijnenpantoffels! Hé, misschien ook wel een idee voor mijn dochter die derwent potloden? Ik gebruik ze ook bijna nooit meer.

Trudy zei

Prachtige kaart Janet!
Groetjes Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wat een lieverdje, heel mooi gemaakt en prachtig ingekleurd.

groetjes jolande

*Ellen* zei

whow prachtig is dit kaartje, en helemaal mee eens dat dit ook zo'n schatje is

creacora zei

idd de nieuwe magnolia stempeltjes zijn zo schattig en wat heb je er weer een schitterend kaartje mee gemaakt !!!
groetjes Cora

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een prachtige kaart is dat weer geworden
tja magnoliaatjes blijven nu eenmaal lief

liefs jacinta

Willy zei

Hoi Jeanet, wat leuk om te horen dat het model kaartje wat ik voor Create4fun heb gemaakt van jou komt ;) Echt een gaaf modelletje hoor!
Wat een schitterende kaarten zie ik op je blog zeg en wat een schatjes die baby kaartjes....
Groetjes, Willy

Unknown zei

Wauwwwwwwwww wat een schatje meis complimentjes hoor

Liefs Nellie

Marianne Schut zei

Wow Janet, wat een prachtig kaartje is dit geworden en zo mooi ingekleurd weer! Super! Het afdrukje is ook wel zo lief! Groetjes, Marianne

Riet zei

Wat een schitterende kaart Janet,zo lief die stempel,mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Christina zei

Weer een prachtige kaart Janet!!
Groeten Kristel

BepvS zei

Ahhh wat een schatje, zijn idd lieve stempels. Gr, Bep

Unknown zei

Oohh deze is ook lief Janet, mooi van kleur en prachtig in gekleurd.

Fijn weekend en tot de volgende keer.

Groetjes Suze

Erika zei

Wat een schatje!

Groetjes Erika

Sandra zei

idd wéér zo'n lieverdje!

Groetjesss