dinsdag 3 augustus 2010

Kaart en mijn verjaardag

Hallo allemaal,
Bij deze wil ik iedereen die mij een verjaardagskaart heeft gestuurd heel erg bedanken!
Het is toch altijd leuk als er post in de brievenbus zit...
Helaas ben ik altijd midden in de bouwvak jarig en zijn er dus veel op vakantie.
Dit keer was ik zelf niet op holliday maar heb gezellig mijn veertigste verjaardag gevierd!
Ik heb hieronder een collage gemaakt van een aantal fotoos van die dag.
Oooh ik ben lekker verwent hoor!!
Mooie ketting van mijn beste vriendin, spinning bedels van de kinderen en van mijn ouders i.p.v.bloemen want dat vonden ze zo jammer met het warme weer.
Verder nog een mooie beker van PIP en servetjes van PIP en een stuk zeep en een kaars in een blik...van de kindertjes van mijn schoonzus.
Diverse bossen bloemen en een stapeltje geld....
Wat ik inmiddels al weer heb uitgegeven want een deel daarvan heb
ik bij mijn nieuwe fiest gedaan.
Ik heb ook nog een bon gekregen van de plaatselijke hobbywinkel...ook niet verkeerd!!!De kaart heb ik gemaakt met een ouder stempeltje van magnolia...die ik erg veel vind lijken op een stempel die in de nieuwste collectie zit....
Ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van Marianne design.
Verder een Martha Steward pons gebruikt en wat bloemen en een knoopje met een stukje scrappersflos...
Hieronder nog de collage van mijn birthday!!
Achter ons huis hadden we een grote tent gebouwd.
s`avonds hebben we een chinees buffet gehad.....lekker hoor!
En de man op de accordeon is mijn vader...die kan het natuurlijk niet laten om voor mij even een deuntje te spelen....ach dat is hem wel toevertrouwd...hij is meer dan 55 jaar muziekant geweest op bruiloften en partijen...gezellig!!!!

Nou dat was het wel weer voor vandaag!!
Het is een beetje een van de hak op de tak verhaal maar ach....
Morgen wil het slecht weer worden en dan gaan we maar met de kids naar de film.
Donderdag gaan we denk ik richtig het openluchtmuseum in Arnhem.
En volgende week willen we nog een dagje naar Amsterdam
Dus het kan zo zijn dat ik een paar dagen niet op de blogs kom....
dan heb ik een minivakantie hihihihi....
Of ik ben op mijn nieuwe fietsie weg....dat kan natuurlijk ook nog haha....

6 opmerkingen:

Christina zei

Een schitterende kaart Janet en nog gefeliciteerd!
Groeten Kristel

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje Janet.
En ik wist niet dat je jarig was, anders had je natuurlijk een kaart van mij gekregen.
Alsnog gefeliciteerd.

Liefs Ida

tanja zei

ps sta berichte bij je balerina gepost doeiiiiiiiiiiiiiiiig tanja

leuke de foto collage

*Ellen* zei

wat een prachtig en romantisch kaartje, en supers dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad

marrie zei

weer een mooie kaart hoor.

Groetjes marrie

Riet zei

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Janet.
Nog vele jaren in gezondheid met je man en kinderen.
En meis complimenten met de nieuwe foto van je,wat is die mooi,je ziet er veel jonger uit als je vorige foto.
Hoe gaat het met je dochter?

Liefs Riet.