maandag 21 juni 2010

zomaar kaart...

Hallo allemaal,
deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt en kwam
erachter dat ik hem nog niet aan jullie heb laten zien.
Het grappige is dat het donkere papier de achterkant is van de paperblok van marianne design waar het roze stipjes papier uit komt...zo zie je maar
je kan alles gebruiken hihihi... Het afdrukje is een magnolia en weer ingekleurd met distress inkt. verder de martha steward pons hartjes gebruikt en wat bloemen geplakt.Dat was het dan weer voor vandaag...morgen kom ik terug om jullie nog een hele mooie easelkaart te laten zien...(althans ik vind hem mooi geworden)...dus misschien tot morgen,


13 opmerkingen:

diana zei

hoi janet,
wat een prachtige kaart weer.
groetjes diana

*Ellen* zei

prachtig is die, en ja wie wat bewaard?? hihi we kunnen ook alles gebruiken toch

Jeanet van der Lee zei

Hij is weer heel leuk, tja...wij scrappers kunnen bijna alles gebruiken he. Ik bewaar b.v. ook altijd de touwtjes, die aan bepaalde kledinglabels zitten. Als mijn kids dit op het aanrecht zien liggen, zeggen ze "zeker weer voor je kaarten!". Wat zijn die langwerpige bladeren leuk erbij zeg.

♥ Sonja Bekker ♥ zei

Hoi Janet,

Nou ik vind het niet zomaar een kaartje hoor.
Ze is beeldschoon en erg leuk met al de bloemetjes
je papierkeuze is ook weer super!!

Liefs
Sonja

Angelique zei

schitterend is je kaart zeg! en tja ik ben dus ook zon bewaarmiep, heb heel wat laatjes vol zitten met spullen van wat zonde om weg te gooien hihih!

Bianca zei

Weer zo'n prachtige kaart. Super stijlvol. Je bloemen staan er ook weer zo schitterend op.
Groetjes,
Bianca

Mirjam zei

Hoi Janet,

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!!! Echt super mooi. Ben benieuwd morgen. We zullen het vanzelf zien. Ben van het weekend ook weer aan de knutsel geslagen. Maar nog geen foto enzo van gemaakt.

Groetjes Mirjam

Trudy zei

Wat een prachtige kaart is dit weer Janet!!
SUPER.
Groetjes Trudy

Erika zei

Hartstikke mooi weer Janet!
Ik ben heel benieuwd naar je easelcard dus.... tot morgen!

Groetjes Erika

Riet zei

Wat een schitterend kaartje Janet,lief je stempel,zo mooi ingekleurd.
Prachtig papier.

Liefs Riet.

Thea zei

Hoi Janet, geweldig vind ik je kaart, ik hou wel van zwart in de kaart een wat moedig van je dat je zwarte distress aan de slag bent geweest. Ik begin ook langzaam de slag van het kleuren met distress te krijgen en hoop in de zomermaanden flink te kunnen oefenen want ik vind het wel leuk.

Ook je kaartje voor de challenge vind ik supersssss.

Ben benieuwd naar je easel kaart, blijf dit leuk vinden.

Groetjes Thea

creacora zei

nou het is weer een beauty ik ben al weer aagje naar je easelcard

Groetjes Cora

Creagea zei

Een prachtige kaart..supermooi,mooie foto's van je dochters..schitterend
liefs Gea