woensdag 31 maart 2010

Lente

Jaaa...er is weer een nieuwe challenge begonnen op ons http://scrapcardschallengeblog.blogspot.com/!!!
De bedoeling is dat je een lentekaart mag maken!!!
Helemaal naar eigen idee als de lente er maar van af springt!!
Doen jullie gezellig mee??
Dit is mijn voorbeeldkaart.

Gemaakt met de nieuwe paas stempels van magnolia en ook het papier is er van.
Verder heb ik de grote martha steward pons gebruikt en de nestabilities.
Inkleuren heb ik met distress inkt gedaan .
Verder nog wat bloemen en glittervlindertjes en zo vond ik het wel een lentekaart!!
Ben benieuwd wat jullie allemaal gaan maken!!
Tot gauw,


12 opmerkingen:

*Ellen* zei

whow prachtig, hier springt de lente echt vanaf, nu buiten nog

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hij is prachtig Janet!
De lente springt hier zeker van af

Liefs Ida

Unknown zei

wat een plaatje mooi met die pons zo gedaan ik vind hem heellllllllll mooi

en een echte lente kaart
Liefs Nellie

Angelique zei

wauuw janet wat een prachtige kaart!! Heerlijke kleuren, lekker op z'n voorjaars, nu buiten nog...

Marley zei

Ohhhh Janet wat is hij prachtig!! Mooie pons en ook heel gaaf papier.. de stempel heb je schitterend ingekleurd!! Heb je misschien ook zin om mee te doen met mijn verjaardags candy?? Je maakt altijd prachtige creaties dus zou een eer zijn om er 1 te mogen ontvangen voor mijn verjaardag en hem in het echt te bewonderen!

Liefs, Marley

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een geweldig lief en mooi kaartje, de lente straalt er echt vanaf!
Groetjes van Jacqueline

Creagea zei

In 1 woord prachtig......
Groetjes Gea

Erika zei

Wowwww.... wat een schitterend kaartje Janet! Daar spat 't voorjaar inderdaad vanaf, echt super.

Groetjes Erika

creacora zei

het is weer een super mooi kaartje geworden Janet en idd erg lente alleen buiten wil dat nog niet zo lukken
groetjes Cora

Toos Awater zei

Wat een super de super kaart Janet
geweldige kleuren de lente spat er van af

Groetjes Toos

Sylvia zei

Hoi Ellen,

Ja ik heb hem van top tot teen zitten te bewonderen tjonge wat een mooie kaart zeg. Alles is ook in het teken van Lente, zelf het papier met lente bloemetjes :), ik ben echt helemaal fan :D

Hugs
Syllie

Anoniem zei

Prachtig kaartje Janet en de stempel is gaaf,fijn paasweekend,lieve groet Joke.