woensdag 17 maart 2010

I love you

Het blijft een heel lief stempeltje..deze magnolia hoort echt bij mijn favorieten.
Ik heb haar weer ingekleurd met de distress inkt refills.
Het papier is van het merk "weet ik niet"hihihi
Het opengewerkte lint komt van een plaatselijke hobbywinkel.
Verder heb ik het hart met embossingglitter bewerkt.
En natuurlijk een bloem erbij....
Ondanks dat ik maar 1 designpapiertje heb gebruikt is het toch een aardig
kaartje geworden..al zeg ik het zelf..whaha...
Doe gezellig mee en maak er wat van!!!

11 opmerkingen:

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Prachtig kaartje Janet!

Liefs Ida

Marley zei

Heel mooi kaartje Janet! Prachtig ingekleurd.. mooi papier en dat hartje is geweldig! xx Marley

m@deliefjuh zei

ook deze is weer prachtig. dit blijft trouwens ook een hele leuke magnolia. die verveeld ook niet. je uitwerking is erg gaaf!

groetjes martine

Sandra zei

Hoi Janet,

Leuk kaartje heb je weer gemaakt !(die hieronder ook trouwens! )

Unknown zei

Het is weer een liefje janet.

Groetjes Suze

*Ellen* zei

wat een prachtig romantisch kaartje die stempel is ook zoo lief

creacora zei

idd een beauty Janet !!!!!

BepvS zei

Hij is zeker hartstikke mooi en is een lief stempeltje.
Groeten, Bep

Karin zei

Ik vind al jouw kaarten weer schatjes... prachtig Janet!!

Trudy zei

Wat een gaaf kaartje Janet!!!
Groetjes Trudy

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

Aardig kaartje?
Ik vind hem gaaf!.

Groetjes Jolande.