maandag 19 oktober 2009

Taartje ?!?!?

Zoo..daar ben ik al weer..Ik had gister een lekker knutseldagje..heerlijk. Mijn man was naar een dartwedstrijd de jongste dochter was naar een opnamestudio een cd opnemen met een paar vriendinnetjes en de oudste dochter wilde een film kijken en computeren..dussss wat doe ik dan ...lekker kaarten maken!!
Dit is er een van ..ik heb er nog meer gemaakt hoor maar die bewaar ik voor de volgende keer.
Het zijn twee magnoliastempels die allebei iets lekkers mee hebben. Ik heb ze ingekleurd met distress inkt en langs de rand een beetje cats-eye...
Het papier is ook van Magnolia. De bloemen heb ik gemaakt met vloeipapier. Ik heb de bloem negen keer uitgeponst en toen een gaatje in het midden geprikt en daar het roosje doorheen om alles op zijn plek te houden.

Nou..misschien tot morgen,

26 opmerkingen:

Paula zei

Nou ik lust wel zo'n taartje, ben er gek op.
Je kaartje ziet er weer super uit en die hieronder staat is ook erg mooi.
liefs Paula.

Jolanda de Ronde zei

Wat een leuk kaartje. Mmmm krijg wel trek in iets lekkers als ik naar je kaartje kijk!

Groetjes Jolanda

Jeanet van der Lee zei

Wat een schatje!!! En die bloemetjes zijn reuze leuk geworden zeg!

sylvia zei

wat een scheetje zooo lief!
super gedaan hoor liefs syl

miranda zei

wat prachtig geworden janet

m@deliefjuh zei

erg leuk kaartje. wat een super idee van dat bloemetje. heb je dan vloeipapier? waar koop ik zoiets?

groetjes martine

mildred zei

wat een super kaart en wat leuk die bloemetjes!!! mooi dat vloeipapier!!
dat gebruikte ik veel op mijn werk, ik werkte op een kinderdagverblijf.

maar ik kom morgen weer terug hoor! ;)

groetjes mildred

Sandra zei

Oh deze is ook al zo leuk!ik krijg gelijk trek in appeltaart ,ik denk dat ik dat vanmiddag maar is ga bakken hihi.
En lekker he zo'n knutsel daggie ik had er ook zo één gister dus ook gelijk een paar gemaakt.
Ben wel eerst sportief geweest en samen met mannetje 25 kilometer wezen fietsen!pffffffffff

groetjess

Bianca zei

Wat is het weer een super mooie kaart geworden. Echt geweldig. Die bloemen vind ik ook super, maare wat is vloeipapier?
Groetjes,
Bianca

RosesMarijke zei

Ja.....doe maar....

Een heel mooi en schitterend kaartje!!

Trudy zei

Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt!!
Groetjes Trudy

Anoniem zei

Heel mooi Janet
groetjes gerda

scrapgirlmarianne zei

Super kaart!
Leuk leuk leuk.... vind hem erg schattig.

groetjes marianne

Angelique zei

ooohhh super is je kaart zeg!! echt zo mooi met die twee magnoliaatjes!!

Ilonka zei

Whow een prachtige mooie kaart!

groetjes Ilonka

Anoniem zei

Tjee Janet wat een super kaart en nou ik lust ook wel wat hoor,ze zijn prachtig ingekleurd en wat een gave profiel foto heb je,fijne avond en wie weet tot morge,groetjes Joke.

Anja zei

Hallo Janet,
Het is weer een prachtige kaart.
En die bloemen zijn ook superrr geworden.Leuk idee trouwens,fijne avond Anja

Erika zei

Oooohhh, wat leuk die 2 zo bij elkaar! En het kaartje is verder ook super zeg, leuke bloemen ook.

Groetjes Erika

Marley zei

Hoi Janet..
Erg leuk kaartje! Leuk bedacht met de 2 Tilda's.. xMarley

Anoniem zei

wooow wat een ontzettend leuke kaartjes maak je zeg,jeetje.
ik word gelijk even volger om nog meer schitterends van je te zien

neem ook eens een kijkje op mijn blog:
http://wendyvos.blogspot.com

Groetjes Wendy

*Ellen* zei

mjammie ben gek op taart, prachtig is die en wat een geweldig idee met die bloemen, ziet er prachtig uit

Alina zei

heel mooi geworden, Janet!
groetjes, Alina

Janny zei

je kaart is weer helemaal leuk Janet!

M@rtine zei

Hartstikke leuk, zo saampies taartjes maken. Mooie kaart en ben erg benieuwd naar de andere!

Gezellige avond,
Martine

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super mooi kaartje weer Janet! De bloemetjes zijn echt geweldig!
Groetjes van Jacqueline

scraphobby zei

wow wat mooi en vooral die roosjes wat je gemaakt hebt super hoor.gr marian