vrijdag 23 oktober 2009

I love You

Toch ondanks alle drukte met de kids toch nog een kaartje gemaakt! Eentje met een stempeltje van koetie erg leuke stempels! Ik heb..jaaaa heeel afgezaagt...weeeer papier gebruikt van grapic45. Ik had toch nog wat in het laatje liggen hihihi...De randjes heb ik een beetje ruw gemaakt en de stempelafdruk heb ik met de naaimachine rondom gaatjes ingemaakt.
De afdruk heb ik met distress inkt ingekleurd en de achtergrond heb ik hiermee gesponst.
Ook het hart heb ik met distress een beetje rose gemaakt. Verder weer wat bloemen- blaadjes en pareltjes..
Ik moet eerlijk toegeven dat ik nu toch wel een beetje moe ben. Ze zijn bij ons het spoor aan het renoveren en geluidsschermen aan het plaatsen. We hebben de pech dat de opslag naast ons huis is en daar is het nu een komen en gaan van grote machines en vrachtwagens die ijzeren pijpen en zand zand zand en nog eens zand komen brengen. Dit wordt dan s`avonds en s`nachts met een shovel met veel lawaai richting het spoor gebracht. Dus we hebben niet heel veel slaap gehad...
Ook kreeg ik nog de kinderen van mijn schoonzus en zwager een dagje spelen en een vriendinnetje van onze jongste bleef nog een nachtje slapen... Poeh he..ik ben toch wel blij dat ik zelf maar twee kids heb hihi...maar ook die hebben wel eens lawaai voor......Nou..nu ga ik nog even aan de freubel maar of het wat wordt...??? Dat zien we morgen dan wel weer...
bedankt voor het langskomen en....,

Een fijne avond allemaal!!!

18 opmerkingen:

Jolanda de Ronde zei

Oooh Janet... wat is het een leuk kaartje geworden!
Ze zijn ook zo schattig die Koeties...
Maar geen goede nachtrust is niet zo mooi voor jullie.... hoop dat het snel klaar is voor jullie!

Fijn Weekend....
Groetjes Jolanda

Janny zei

ooooooooh ik vind hem gaaf Janet en wat een lief stempeltje!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een leuk kaartje janet!
Ah wat vervelend, dan zal je vast niet veel slaap hebben gehad.

Groetjes Ida

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super gaaf en prachtig kaartje!
Ik hoop dat ze snel klaar zijn met de bouwwerkzaamheden, zodat je weer lekker kan slapen.
Prettig weekend, Jacqueline

*Ellen* zei

wat een schatje, op een schitterende kaart, toppie hoor, en hopelijk kun je in het weekend wat slaap inhalen

m@deliefjuh zei

dat klinkt niet fin zo. die nachten. maar ik ben fan van je kaartje. wat een schattje zeg!

Anneke zei

Wat een lief kaartje!! En veel sterkte met de bouwwerkzaamheden!!
Groetjes Anneke

annemarie zei

wat een lieffie zeg

een fijn en rustig weekend hoor

groetjes Annemarie

Anja zei

Prachtig Janet,
en de stempel is ook supergaaf.Gr fijne zondag Anja

Bianca zei

Een hele lieve kaart gemaakt met hele mooi kleuren, echt schitterend.
Ik hoop voor jullie dat de bouwwerkzaamheden snel weer voorbij zijn.

Trudy zei

Wat een prachtige kaart Janet!!
Groetjes Trudy

Marley zei

Wauw Janet,
Prachtige kaart!! Liefs en een fijn weekend. Marley

Karin zei

Wat een super prachtige kaarten heb je weer gemaakt Janet... Echt wauw...

Jolanda zei

Wat een prachtige kaart is dit en wat heb je een lief stempeltje gebruikt!!

Groetjes Jolanda

Paula zei

Wat een prachtig kaartje weer en het koetjes stempeltje is zo'n schatje.
Wat vervelend zeg al dat zand en dan ook nog met die regen.
Je kunt gelukkig vannacht een uurtje langer slapen, dat scheelt weer iets.
Fijne zondag en slaap ze Paula.

Alina zei

een prachtige kaart, Janet!
en vervelend die werkzaamheden, ik hoop dat ze snel voorbij zijn!
groetjes, Alina

Angelique zei

tjeee wta vervelend zeg van al die herrie, ik hoop dat het snel over zal zijn!!! je kaart is weer super meis!!!

Anoniem zei

wat een super gaaf kaartjje,eht heel schattig!