vrijdag 28 augustus 2009

Happy Birthday

Een "happy birthday" kaart voor iemand die jarig is dus..hahaha..Ik heb gebruik gemaakt van het papier van Kaisercraft. Het stempelafdrukje heb ik van Martine waar ik nog wel eens een ruilenvelopje doe. Ik ben even de naam van de stempel vergeten. Verder heb ik gebruik gemaakt van de ..zoals ik hem noem..filmrandpons. Verder een bosje bloemen erbij wat takjes en een glittervlinder. Het inkleuren heb ik met mijn Derwentjes gedaan. Ook wel weer leuk om te doen na al dat distressen..
Als ik niet weerkom posten dan wens ik jullie allemaal weer een fijn weekend.
En iedereen bedankt voor de berichtjes die jullie achterlaten..dat vind ik erg leuk!!

TOT GAUW...

20 opmerkingen:

Marley zei

een mooi kaartje.. ook mooi ingekleurd hoor! xx Marley

Anneke zei

Het is weer een hele leuke janet!!
Groetjes Anneke

Ilonka zei

Hoi Janet, het is weer een toppertje. Heel mooi!!


Groetjes Ilonka

Trudy zei

Het is weer een prachtige kaart Janet.
Hugs Trudy

Corry zei

Hoi Janet
Hij is weer super je kaartje.
Ik vind die grote roos ook zo mooi.
Weet je nog waar je die vandaan hebt?
Hugs Corry

scrapgirlmarianne zei

Mooi mooi mooi, weer een mooi kaartje haha.

groetjes marianne

RosesMarijke zei

Een schitterend kaartje ...en die bloemen zijn ook heel mooi!!

Riet zei

Wat een prachtig kaartje weer Janet,leuke stempel,mooi papier.
En je bloemen prachtig.

Liefs Riet.

Mirjam zei

Hallo Janet,

Wat een super leuke kaart. Heb je nog een mailtje gestuurd over de stempel.

Groetjes Mirjam

Peet zei

oh, wat een beauty, Janet!!!

Janny zei

het is weer een prachtige kaart Janet!
jij ook een fijn weekend!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Hij is weer super! En wat een mooie bloemenpartij.
Groetjes van Jacqueline

Alina zei

heel erg mooi kaartje, Janet, de kleuren en je bosje bloemen echt geweldig!
groetjes, Alina

Angelique zei

wwauuuw jeanet, wat een gaaf kaartje heb je gemaakt. het stempeltje is van CC design, vind haar ook zo lief! Erg mooi gekleurd heb je haar!!

mildred zei

tja, word saai he, maar ook deze is weer schitterend kan er niks anders van maken!!! ;-)

groetejs!!

tanja zei

hoi janet het is een schatje je kaartje en ja met cc design stempeltje hihi zijn ook zo liefffffffff ee gr tanja

Anja zei

Jij ook een fijn weekend en het is weer een leuke kaart,gr Anja.

Sandra zei

Superrr kaartje weer Janet!

Adrina zei

Hoi Janet,

Ik heb een award voor jou op mijn blog.
Kom je hem even halen?

groetjes Adrina

M@rtine zei

oh leuk leuk, hij is echt heel erg leuk geworden!! Super om te zien dat en hoe je het afdrukje gebruikt hebt!!
Fijn weekend!
Liefs Martine