zaterdag 8 augustus 2009

Happy Birthday

Nog een Magnolia kaart...ja ik blijf ze leuk vinden...Ingekleurd met distress inkt.
Het papier is van cosmo cricket. Verder wat bloemen en een kantje met een paar grote nieten.
Het afdrukje is eigenlijk niet helemaal naar mijn zin ingekleurd..maar ik had maar 1 afdrukje van deze magnolia..dus kon niet overnieuw beginnen en ik vind het afdrukje zo`n leukerd!!
Ik had het in mijn verjaardagspost zitten dus vandaar..
De happy Birthday stempel is van Bild malarna.

14 opmerkingen:

RosesMarijke zei

Hi Janet

Wat een schitterend mooi kaartje!!
de kleuren...alles....geweldig hoor!!

Anja zei

een hele leuke kaart en de kleuren van de afbeelding is ook leuk geworden hoor,gr Anja

mildred zei

Ik vind hem prachtig ook het afdrukje vind ik mooi ingekleurd, maar goed, ik ben nog een beginneling he!!

groetjes mildred

Marley zei

Hoi Janet,
Ik vind hem wel leuk geworden hoor, ik kan begrijpen dat het afdrukje misschien niet naar je zin is omdat het hoofdje misschien iets te roze is en een paar keer iets uitgeschoten, maar ach Janet dan moet je er ook echt op gaan letten!! Ik vind hem wel top gedaan met het papier en de roosjes!
Liefs, Marley

Anneke zei

Een leuke kaart Janet. Het afdrukje valt wel mee toch?
Liefs Anneke

Karin zei

Wellicht iets te roze in haar gezicht maar verder is ie geweldig hoor!!

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Janet,mooi papier en bloemen zeg.
Afdrukje is mooi hoor,alleen het gezichtje wat Karin ook zeg.
Maar verder heel mooi.

Liefs Riet.

Corinde's Creations zei

Prachtig gemaakt, super hoe je dat ingekleurd hebt.

Groetjes, Corinde.

Paula zei

Wat een super kaartje erg mooi, alleen idd het roze gezichtje, maar ze heeft misschien wat lang in de zon gezeten. liefs Paula.

Sinikka zei

Ik vindt het kaartje erg leuk geworden. Heel leuk kanten lint overigens.
Groetjes Sinikka

Corry zei

Hoi Janet ik vind je kaartje weer heel mooi.
En ja, handwerk kan nu eenmaal niet altijd perfect zijn.
Groetjes Corry

Judith zei

Heel mooi gedaan hoor! en de stempel is idd een lieverd. Ik heb dat ook wel eens dat de stempel niet helemaal naar mijn zin is ingekleurd en dat ik het liefst overnieuw zou willen beginnen. Tja, dat is dan weer het nadeel van deze hobby. Je wilt het vaak te perfect hebben.
Maar ik vind dat je deze stempel wel heel mooi hebt ingekleurd hoor!
Groetjes Judith

Janny zei

prachtig Janet! en ik heb dat ook weleens hoor dat ik niet tevreden ben over het inkleuren...maar meestal zie je het alleen zelf maar

Peet zei

Wat prachtig ingekleurd, Janet! Geweldig mooie kaart!!!
gr peet