maandag 6 juli 2009

Een elfje

Zo..de triathlon is weer achter de rug en is prima verlopen!! De beste heeft weer gewonnen..hihi..Het was er lekker warm bij...ik heb heerlijk in onze tuin gezeten en als ze langskwamen gingen we even aan de weg staan klappen schreeuwen en lawaai maken, in alle europese talen...want dat hoor blijkbaar..haha.
Nou even over het kaartje..Het afdrukje is voor mij van een onbekend merk. Ik heb het ingekleurd met distress inkt. Het papier is van BG. Hier en daar wat bloemetjes, roosjes en pareltjes. Een happy birthday ticket erop met een paar simpele nietjes. De vleugeltjes heb ik nog met wat glitter ingevuld maar dat is helaas niet zo goed te zien..
Tot de volgende keer...

15 opmerkingen:

Erika zei

Wat een mooi kaartje weer Janet!
En ik lees wel dat jij inkleurt met distress inkt, ziet er super uit.

Groetjes Erika

annemarie zei

ik vind hem erg leuk janet, leuk he inkleuren met distress inkt doe het ook graag hoor.

groetjes Annemarie

Thea zei

Hoi Janet, het ziet er geweldig uit. Mooi ingekleurd met distress. En nou weer wachten op de volgende triatlon.

Groetjes Thea

RosesMarijke zei

Hi Janet

Wat een heel mooi kaartje weer....schitterende kleuren...echt heel mooi hoor!!

een lieffie!!

Corry zei

Wat is hij mooiiiiiiiiiiiiiiii
Jammer dat je niet weet wat voor plaatje het is.
En dat inkleuren heh je supermooi gedaan. Groetjes Corry

Sinikka zei

Wat een lief kaartje. Ik vindt de stempel super en ben blij dat ik hem heb.
Het merk is overigens Fairy Song en het elfje heet Bryony

Groetjes Sinikka

mildred zei

jeetje, alweer zo'n mooie kaart!!
Kleur jij je afbeeldingen in vanuit je doosje inkt of zorg je dat er wat inkt op een acrylblok zit??

groetjes mildred

Paula zei

Janet wat een leuk stempeltje op een mooi kaartje. Groetjes Paula.

Judith zei

Wat een mooi lief kaartje Janet! Leuke stempel ook.
Groetjes Judith

Alina zei

een prachtige kaart, Janet, super mooie kleuren!
groetjes, Alina

Jacqueline (Sjakkie) zei

Geweldig mooi kaartje Janet, echt heel lief!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wowwww Janet,what een schitterend kaartje,prachtige stempel mooi ingekleurd.
Zo mooi papier.

Liefs Riet.

Trudy zei

Wat een prachtige kaart! en wat een mooie kleuren.
Groetjes Trudy

Angelique zei

wauuuw zeg, wat een super kaartje heb je gemaakt!!

Unknown zei

wat een lief kaartje en met die stempel heb ik ook al een paar kaartjes gemaakt,ze blijft leuk,maar kan zo effe niet op de naam van het merk komen.
groetjes emilie