maandag 11 mei 2009

"vier op een rij"

Het was even rustig op m`n blog maar ik heb niet stil gezeten hoor.
Ik heb vier bijna dezelfde kaartjes gemaakt want die vallen bij de wat ouderen erg in de smaak!Ik vindt het model zo leuk..die heb ik gemaakt met de mega nestabillieties. Verder wat kant en roosjes en uitgeponste bloemen. Twee blauwe en twee sepia-bruin. Verder erg eenvoudig gehouden!


Verder ben ik met moederdag nog lekker verwent door onze twee dochters...ik heb een hotfix met steentjes gekregen..Daar was ik erg blij mee..en de kids natuurlijk ook want die zagen de bling-bling natuurlijk al op hun shirts en tassen en schoenen enz..Het zal hier straks wel een schitterende bling-bling toestand zijn .hihi..

12 opmerkingen:

Unknown zei

mooie kaaretjes weer janet,en wat blijft dat sepia toch mooi he?
enne geniet lekekr van je hotfix,je kids zullen er blitz bij lopen met zo`n creatieve moeder hihi
groetjes emilie

Riet zei

Wowww Janet wat een prachtige kaartjes zeg.
Hoe oud moet je zijn om ervoor in aanmerking tekomen voor zo mooi kaartje?
Ik weet niet of ik het haal.

Liefs Riet.

*Ellen* zei

super 4 dezelfde maar totaal verschillend van elkaar

Ilonka zei

Het zijn prachtige kaarten geworden. IK vind ze alle vier even mooi!!

Groetjes Ilonka

Dicky zei

Te gek zeg Janet. Ik ben nog nooit op je blog geweest, maar via jouw reactie op de mijne kwam ik hier terecht. Ik vind je kaarten zo geweldig, dat ik net gelijk die mega nestabilities ook heb besteld.

tanja zei

wat een schatje zeg ,en ja ouder vinden de nostalgie kaartjes helemaal vriendin was ook al zo weg van mijn vintage kaartje op me blog hihi dus ga proberen iets in anders dan kaartje te maken
tanjaxxx

Karin zei

Hoi Janet, Wat een mooie kaarten weer. Mocht je nog meer hotfixsteentjes nodig hebben, je kan ze bij ons bestellen. Je vertelt maar wat je mooi vind en wij bestellen het voor je...

Anoniem zei

Wow je hebt zekers niet stil gezeten,wat een prachtige kaartjes,vooral de eerste vind ik super!!!groetjes Joke enne wat een gave van Nestabilitie`s is dat zeg.

Janny zei

dat ziet er supers uit Janet

Anne's Cards zei

Erg mooie stijl,prachtig gemaakt!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Dat je niet stil hebt gezeten heb ik gezien, want toen ik vanmorgen thuiskwam van vakantie vond ik een supermooie verjaardagskaart op de "deurmat". Heel erg bedankt, het is heel leuk om een zelfgemaakte kaart van je medebloggers te ontvangen!
En voordat ik het vergeet deze 4 kaartjes zijn ook mooi.
Groetjes van Jacqueline.

RosesMarijke zei

Hallo Janet
Ik ben even je mooie kaartjes komen bewonderen...wat zijn ze leuk....alle kaarten trouwens hoor!
groeten van Marijke
Ik ga je volgen ok?
Kom je ook eens bij mij kijken?